Heller Opel og Champagne enn Porsche og Cava, si.Når Skumpa, Dompa, og Sjampanje var opptatt
Vis vedlegg 423904
Heller Opel og Champagne enn Porsche og Cava, si.Når Skumpa, Dompa, og Sjampanje var opptatt
Vis vedlegg 423904
Hun driver cava trafikkskole om jeg ikke tar feil.
Ganske kleint navn og klein dame.
Vis vedlegg 424263
Har sagt hjemme at dersom vi skal ha elbil i nær fremtid, så er primærvalget mellom en slik eller en gul Renault 5/blå Alpine A290, og det budskapet tror jeg begynner å etablere seg. Realistisk er det vel de to siste som er aktuelle, selv om det er veldig kult med Hyundai som får deg til å smile.
Veldig fornøyd med min gule R5 etter årets "vinter" gleder meg til lengre småturer i den til sommeren!Vis vedlegg 424263
Har sagt hjemme at dersom vi skal ha elbil i nær fremtid, så er primærvalget mellom en slik eller en gul Renault 5/blå Alpine A290, og det budskapet tror jeg begynner å etablere seg. Realistisk er det vel de to siste som er aktuelle, selv om det er veldig kult med Hyundai som får deg til å smile.
«Spottet» en nydelig italiener i salgsannonse til annen bil
![]()
Bruktbil til salgs: Nissan Leaf - 2021 - Blå - 150 hk - Kombi 5-dørs | FINN.no
Vår trofaste Leaf må få seg et nytt hjem, da bilparken har blitt utvidet med en italiener.Leaf kjøper man ikke for kjøreglede eller på grunn av dens vakre de...www.finn.no