Bilspotting

G63 Brabus 800
20260319_171422.jpg
20260319_171442.jpg

1774340101200.png

Har sagt hjemme at dersom vi skal ha elbil i nær fremtid, så er primærvalget mellom en slik eller en gul Renault 5/blå Alpine A290, og det budskapet tror jeg begynner å etablere seg. Realistisk er det vel de to siste som er aktuelle, selv om det er veldig kult med Hyundai som får deg til å smile.

Vis vedlegg 424263

Har sagt hjemme at dersom vi skal ha elbil i nær fremtid, så er primærvalget mellom en slik eller en gul Renault 5/blå Alpine A290, og det budskapet tror jeg begynner å etablere seg. Realistisk er det vel de to siste som er aktuelle, selv om det er veldig kult med Hyundai som får deg til å smile.

Jeg smiler godt av alle tre! Går du for den franske, så MÅ du jo ha med baguetteholder!

Vis vedlegg 424263

Veldig fornøyd med min gule R5 etter årets "vinter" gleder meg til lengre småturer i den til sommeren!