Tidssonen verden rundt

1000084650.jpg

Barbados

Tusen takk for samtlige bidrag!
Jeg må med skam melde at jeg ikke har hatt tid til å oppdatere tråden på en stund. Men nå skal det være gjort.

Vi har siden januar i år fått ett nytt land, Barbados. Takk til @uret!

Det er heller ingen tvil om at @Klokkegutt er Tidssonens mest klokkebereiste person.

Frister det med en tur utenlands i høstmørket?
Ta en titt på listen og finn et land som ikke er besøkt av oss enda ;)

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Klokkegutt og Grendel
Tusen takk for samtlige bidrag!
Jeg må med skam melde at jeg ikke har hatt tid til å oppdatere tråden på en stund. Men nå skal det være gjort.

Vi har siden januar i år fått ett nytt land, Barbados. Takk til @uret!

Det er heller ingen tvil om at @Klokkegutt er Tidssonens mest klokkebereiste person.

Frister det med en tur utenlands i høstmørket?
Ta en titt på listen og finn et land som ikke er besøkt av oss enda ;)
Hyggelig!

Det får markeres med frokost i SAS lounge på Gardermoen i dag…
IMG_0457.jpeg

Har vært nevnt tidligere, men Gran Canaria og min T-Touch er noe jeg liker.
Klokken har vært fin disse dagene. Tok den på en uke før avreise, for å forberede meg. Føltes ikke feil med batteriklokke.

1000019880.jpg

8

Takk for nye bidrag, dere!

Jeg har endelig fått oppdatert tråden listene, og vi står fortsatt med 109 besøkte land.

@Henrik C: Jeg er usikker på om Sint Maarten kan representeres med et eget land på listen, og kunne eventuelt gitt uttelling for Nederland. Jeg gir deg en markering for Frankrike, ettersom du tross alt ikke var over grensen. Det holder ikke med å se over til Nord Korea, om du skjønner ;)

Det er på tide å blåse litt mer liv i tråden, og dermed også på tid med en ny konkurranse.

Vår- og sommerkonkurranse:
Det vanker en smakfull og leskende overraskelse til den brukeren som fra og med dette innlegget og ut august bidrar med klokkebilder fra flest nye land, og en lignende overraskelse til den brukeren som bidrar med flest klokkebilder fra ulike land.

Konkurransen varer frem til og med 31.08.2026.

Reglene er kopiert fra tidligere og presiseres her:
- Første del: her gjelder altså nye land som ikke allerede er registrert i trådens innlegg nummer to.
- Andre del: her gjelder altså alle land som er registrert i trådens innlegg nummer to, uavhengig om det har vært postet bilder tidligere fra samme land. Viktig: Reposting av bilder fra tidligere turer som du allerede har delt her (gjelder også upubliserte bilder fra en tur der du tidligere har delt bilder i denne tråden) er ikke tellende. Dette blir en hederssak. Det er omtrent umulig for meg å få kontrollert dette, så her vanker det straff fra naturens side dersom du jukser. Se for deg at all alkoholholdig drikke blir vann resten av livet, eller motsatt dersom du er avholds.

Som sist: For å motta overraskelsen er det en fordel å bo i komfortabel nærhet til et vinmonopol.

@Henrik C: Jeg er usikker på om Sint Maarten kan representeres med et eget land på listen, og kunne eventuelt gitt uttelling for Nederland. Jeg gir deg en markering for Frankrike, ettersom du tross alt ikke var over grensen. Det holder ikke med å se over til Nord Korea, om du skjønner ;)
Sint Maarten er eget land og del av Kongeriket Nederland. Egentlig likt som Grønland ;) Jeg tar selvkritikk på at det kun er synlig i bakgrunnen, da!
Her kommer bilde fra stranden på Sint Maarten-siden, på den ikoniske innflygningen til flyplassen, med litt ekstra briefing av Photoshop-skills for å fremheve klokken.

IMG_5130-kopi – stort.png

Sint Maarten er eget land og del av Kongeriket Nederland. Egentlig likt som Grønland ;) Jeg tar selvkritikk på at det kun er synlig i bakgrunnen, da!
Her kommer bilde fra stranden på Sint Maarten-siden, på den ikoniske innflygningen til flyplassen, med litt ekstra briefing av Photoshop-skills for å fremheve klokken.

Vis vedlegg 424401
Se der dukket et godkjent bilde opp :D Ja, da har jeg inkludert både Grønnland og Sint Maartin helt nederst på listen under Andre.