- Medlem
- 6. des. 2013
Hvem kom først, høna eller egget? Klokka til @Genta eller...?
Serr @Gin, ikke nødvendig å være SÅ hårsår, på Cs vegne. OCD er en gentlemen. Ikke ta alle raske og morsomme innlegg i værste mening.Altså, om du virkelig har en greie på gang med , så er jeg litt usikker på hvor mandig din utlevering av henne her inne er?! Og setter hun egentlig pris på at du omtaler henne i sjåvinistiske ordelag som over? Håper vel at dette bare er en form for en litt rar prank.
Altså, om du virkelig har en greie på gang med , så er jeg litt usikker på hvor mandig din utlevering av henne her inne er?! Og setter hun egentlig pris på at du omtaler henne i sjåvinistiske ordelag som over? Håper vel at dette bare er en form for en litt rar prank.
YOU GOT THE CALL! Er det ikke det ungdommen har sagt siden 2020?
Aner ikke, for da jeg var ungdom fikk vi mail:YOU GOT THE CALL! Er det ikke det ungdommen har sagt siden 2020?
Stemmer det! Den som bare hadde vært ung igjen…Aner ikke, for da jeg var ungdom fikk vi mail:
Vis vedlegg 423124
Oi. Nå gikk et humoristisk innspill fra min side over til en dum misforståelse.Altså, om du virkelig har en greie på gang med , så er jeg litt usikker på hvor mandig din utlevering av henne her inne er?! Og setter hun egentlig pris på at du omtaler henne i sjåvinistiske ordelag som over? Håper vel at dette bare er en form for en litt rar prank.
Ironi kommer sjeldent med nordmennene sitt første par skiOi. Nå gikk et humoristisk innspill fra min side over til en dum misforståelse.
Trodde det var tydelig at dette var ironi, men ser at dette sklidde ut.
Så for ryddighetens skyld så kjenner jeg ikke og legger meg helt flat om jeg framstilte henne på en dårlig måte. Dette er tross alt et klokkeforum og jeg håper virkelig @Genta får sitt flotte ur snart!
Peace![]()
Tja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg være![]()
Er med hun nå! Virker som hun har andre mål for kvelden enn å fortelle meg når @Genta sin klokke kommer..