- Medlem
- 26. april 2011
Long game luremusing, det var lenge siden!
Long game luremusing, det var lenge siden!
Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint.Luremusing ja...
Kan ikke si at jeg har savnet det...![]()
Nå må du våkne...Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint.
Samtidig. Hvordan tror du jeg har det? 5-6 uker er en evighet!
Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint.
Samtidig. Hvordan tror du jeg har det? 5-6 uker er en evighet!
Nå er det du som prøver å lure!Bare tull kompis! Ta det med ro! Du må vente halvannet år til![]()
Fordi du tror jeg vet mer enn du?Nå er det du som prøver å lure!
Men det gjør du joFordi du tror jeg vet mer enn du?![]()
Bare fordi at jeg og Camilla dater betyr jo ikke det at jeg vet når klokka di kommerMen det gjør du jo![]()
Dårlig spion du er...Bare fordi at jeg og Camilla dater betyr jo ikke det at jeg vet når klokka di kommer![]()
Tja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg væreDårlig spion du er...Vis vedlegg 423084
HVA?!!Tja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg være![]()
Dersom du skal gå videre med luremusteorien, så er det, så vidt jeg har forstått det, trådstarter som er luremus og ikke Camilla (uten at jeg har noen som helst erfaring/formening om akkurat det) Men for alle del, vi heier på kjærleiken og viTja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg være![]()
Er med hun nå! Virker som hun har andre mål for kvelden enn å fortelle meg når @Genta sin klokke kommer..HVA?!!
den hørte jeg ikke, som dronning sonja saHvem kom først, høna eller egget? Klokka til @Genta eller...?
Bare fordi at jeg og Camilla dater betyr jo ikke det at jeg vet når klokka di kommer![]()
Tja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg være![]()
Altså, om du virkelig har en greie på gang med Camila, så er jeg litt usikker på hvor mandig din utlevering av henne her inne er?! Og setter hun egentlig pris på at du omtaler henne i sjåvinistiske ordelag som over? Håper vel at dette bare er en form for en litt rar prank.Er med hun nå! Virker som hun har andre mål for kvelden enn å fortelle meg når @Genta sin klokke kommer..