- Medlem
- 26. april 2011
Redigert av admin: Fjernet screenshot av mail fra Urmaker Bjerke da den inneholdt navn på ansatt.
Redigert av en moderator:
Long game luremusing, det var lenge siden!
Long game luremusing, det var lenge siden!
Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint.Luremusing ja...
Kan ikke si at jeg har savnet det...![]()
Nå må du våkne...Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint.
Samtidig. Hvordan tror du jeg har det? 5-6 uker er en evighet!
Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint.
Samtidig. Hvordan tror du jeg har det? 5-6 uker er en evighet!
Nå er det du som prøver å lure!Bare tull kompis! Ta det med ro! Du må vente halvannet år til![]()
Fordi du tror jeg vet mer enn du?Nå er det du som prøver å lure!
Men det gjør du joFordi du tror jeg vet mer enn du?![]()
Bare fordi at jeg og dater betyr jo ikke det at jeg vet når klokka di kommerMen det gjør du jo![]()
Dårlig spion du er...Bare fordi at jeg og dater betyr jo ikke det at jeg vet når klokka di kommer![]()
Tja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg væreDårlig spion du er...Vis vedlegg 423084
HVA?!!Tja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg være![]()
Dersom du skal gå videre med luremusteorien, så er det, så vidt jeg har forstått det, trådstarter som er luremus og ikke (uten at jeg har noen som helst erfaring/formening om akkurat det) Men for alle del, vi heier på kjærleiken og viTja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg være![]()
den hørte jeg ikke, som dronning sonja saHvem kom først, høna eller egget? Klokka til @Genta eller...?
Bare fordi at jeg og dater betyr jo ikke det at jeg vet når klokka di kommer![]()
Tja, har andre intensjoner med hun enn å finne ut når klokka til @Genta kommer, såpass ærlig skal jeg være![]()
Altså, om du virkelig har en greie på gang med , så er jeg litt usikker på hvor mandig din utlevering av henne her inne er?! Og setter hun egentlig pris på at du omtaler henne i sjåvinistiske ordelag som over? Håper vel at dette bare er en form for en litt rar prank.Er med hun nå! Virker som hun har andre mål for kvelden enn å fortelle meg når @Genta sin klokke kommer..