268622, ville prøve noe litt mindre denne gangen, da jeg bare har hatt 41mm+ tidligere. Fornøyd så langtGratis ! Hvilken ?
268622, ville prøve noe litt mindre denne gangen, da jeg bare har hatt 41mm+ tidligere. Fornøyd så langtGratis ! Hvilken ?
Kult, Fortis har faktisk noe ganske solide og kule klokker. Vurderte lenge denne under.Bjerke får to nye merker: FORTIS og Radium
Om det er Rolex, ja.Er det kun lov til å stå på venteliste til 1 klokke av gangen? Står på venteliste på klokke til meg selv, og tenkte å kjøpe en annen til samboer. Men Bjerke svarer ikke på mail...
Legg ut bilder av tilbudene hvis du reiserEr det fastsatt dato for neste Bjerke-salg?
Hadde vært fint å visst litt på forhånd da jeg ønsker å kombinere det med en natt i hovedstaden.
Jeg spurte en ansatt hos Bjerke for kort tid siden om det var planlagt noe salg snart, det hadde han ingen kjennskap til.Er det fastsatt dato for neste Bjerke-salg?
Hadde vært fint å visst litt på forhånd da jeg ønsker å kombinere det med en natt i hovedstaden.
Hvis du melder deg på for å motta nyhetsbrev på mail fra Bjerke vil du også få mail om et eventuelt salg.Kan man melde seg på nyhetsbrev eller liknende for å få e-post om salg?