Oslo-tur i helgen, og måtte jo en tur innom Bjerke-huset…

Følte umiddelbart dragningen mot Blancpain i andre etasje og der var det god atmosfære og mye flott å se på.
En klokke som jeg har sett på gjentatte ganger de siste årene, og som jeg alltid kommer tilbake til, ble denne gangen litt for fristende. Så pulled the trigger på Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe med den fantastiske blå skiven. Var forbi Blancpain-butikken i London også denne uken hvor denne var utstilt, så hadde den friskt i minnet der den lå og lurte i underbevisstheten. Konkluderte med at jeg ville kjøpe den helt ny, at den ikke kommer til å bli billigere med årene, og at jeg må ta et hint når jeg alltid kommer tilbake til denne.
Flott kjøpsopplevelse som vanlig på Bjerke, og syntes det er kult å ha to Blancpain nå! Fifty Fathoms Milspec’en er nå på service i Sveits, så får glede meg over denne så lenge.
Og sommerklokken er i boks!
Fra dagen i dag:
Vis vedlegg 421362
Vis vedlegg 421363
Fra GTG på Bjerke Bergen i høst:
Vis vedlegg 421366
Fra Blancpain Boutique i New York (her med NATO) - og så videre, ja dere skjønner poenget - denne har jeg sett mye på!
Vis vedlegg 421368
Håper flere får øynene opp for Blancpain. Syntes det var litt kult at en far og sønn var innom Blancpain-avdelingen og testet divere til sønnen - kjekt at man går for noe litt utenom mainstream og som har en finish og kvalitet som er bunnsolid og egentlig bare å ta av seg hatten for.
Vis vedlegg 421367