Vi får håpe han har vært utpå dagen før inspeksjon og at blikket er litt foggy.Siste nytt!
Hvis nå Rexhep er fornøyd med skiven, så skal klokken være klar for overlevering i slutten av april!
Han ringte meg fra verkstedet. Hadde flere gode nyheter å melde.
- Min skive, blir den første som blir produsert in-house.
- Han lurte på om jeg var fortsatt interessert i bespoke gravering.
- Det er kun produsert seks av RRCCII i platina. Noen flere i platina med juveler på skiven.
- Ny dato for levering er estimert i løpet av januar, neste år.
- Vi snakkes i morgen 11:00 om flere detaljer.
Gode nyheter!Siste nytt!
Hvis nå Rexhep er fornøyd med skiven, så skal klokken være klar for overlevering i slutten av april!
Skuffer ikke meg! Liker deg uansett dybde eller grunn! Kjøpte meg Aqualand med dybdemåler, står O meter på meg! Krysser fingrene for plutselig leveringBeklager om jeg skuffer enkelte. Men nå er det slik at både kongelige, sjeiker og kjendiser sniker i køen.
Zilla er fortsatt kun en enkel kæll.
så med andre ord:Beklager om jeg skuffer enkelte. Men nå er det slik at både kongelige, sjeiker og kjendiser sniker i køen.
Jeg er ikke skuffet av deg, men synes jo Akrivia bruker lang tid.Beklager om jeg skuffer enkelte. Men nå er det slik at både kongelige, sjeiker og kjendiser sniker i køen.
Håper den lander nå!Siste nytt!
Dette er en reise jeg skal være med til den lykkelige dagen har kommet. Legger 2 Leffe på kjøl i beredskapSiste nytt!