Gullkorn fra Finn.no

Han er startet i alle fall med å si hei. Jeg sperrer bruker og sletter dialogen umiddelbart ved disse budene. Kan av og til gidde å sende «dust» tilbake før sperring. Kommer alltid et par slike en times tid etter at en annonse er lansert. Lurer på om de noen gang har fått tilslag?

For øvrig. Jeg kan høyne budet til 41’!

• Liker
Reaksjoner: Rød
Han er startet i alle fall med å si hei. Jeg sperrer bruker og sletter dialogen umiddelbart ved disse budene. Kan av og til gidde å sende «dust» tilbake før sperring. Kommer alltid et par slike en times tid etter at en annonse er lansert. Lurer på om de noen gang har fått tilslag?

For øvrig. Jeg kan høyne budet til 41’!
Jeg starter som regel også med et «Hei» uansett, men her «glemte» jeg det:mrgreen:

Jeg var ikke klar over at Oris var blant klokkene som raskt stiger i verdi.
Riktignok er jo dette en relativt limitert versjon i og med at det kun er laget 250 eksemplarer, men du verden. En 56 % verdistigning på litt over 6 år er vel litt spenstig?

Oris Divers Sixty-Five Limited Edition for HODINKEE er nå til salgs på finn.no til 39 000 kroner. En flott klokke, absolutt. Men den kostet altså ca 25 000 kroner inkludert merverdiavgift den gangen den kom på markedet i slutten av juni 2019. Selger har lagt den ut på Chrono24 også, til den nette sum av 47 277 kroner.

Det finnes kanskje et hardbarket samlermiljø av nyere Oris?

• Haha
  • Wow
Reaksjoner: Preacher og mr_frodo
Med tanke på hvor dårlig markedet på brukte klokker har blitt og hvis man da legger ut annonse på Finn så må man bare leve med disse grevlingene som ikke gjør noe annet enn å sitte på Finn og sende skambud med ca halvparten av hva du forlanger. De sitter å håper på at du sitter og sårt trenger pengene. Jeg pleier å svare høflig og skrive at da må du nok prøve å sende skambudene dine til noen andre også sperrer jeg den brukeren etterpå så slipper man å høre noe mer fra den idioten ihvertfall.
Vi lever i tøffe tider nå ser det ut til .

Åpnet finn.no for første gang på en stund. Tok ikke lang tid før første geni var funnet. Ved bytte skal det være en svært fordelaktig avtale hans vei.

Joda, alle andre er vel nyttige idioter unntatt han som har kjøpt seg en rosa Tudor, så det er klart han fortjener alle fordelene i en handel.

IMG_3724.jpeg

Åpnet finn.no for første gang på en stund. Tok ikke lang tid før første geni var funnet. Ved bytte skal det være en svært fordelaktig avtale hans vei.

Joda, alle andre er vel nyttige idioter unntatt han som har kjøpt seg en rosa Tudor, så det er klart han fortjener alle fordelene i en handel.

Vis vedlegg 420232
hans perverterte ønske har nok ikke så mye å gjøre med grådighet eller egoisme, men rett og slett lav iq

• Liker
Reaksjoner: Klokkegutt