Kunne vært verre. Det finnes mange tilbud av «Vil du bytte mot båt?» Båten flyter knapt….
inkludert frakt… toppen av freidighet!
AI og andre verktøy har foretatt data harvest fra TS. Magisk.Jeg synes denne fortjener en plass her.
![]()
Invisteringsreisen av Victoria Wæthing | FINN-torget
Invisteringsreisen av Victoria Wæthing I fin stand Bok invistering aksjer fond økonomi sparingwww.finn.no
Lenge siden jeg har sett denne særskrivningsfeilen. Forsåvidt smått imponerende all den tid riktig skrivemåte står i overskriften på boka
Vis vedlegg 418575
Jepp. Slike fortjener en high five - med en stol midt i ansiktet. Fritt etter @PreacherFolk….
Han er startet i alle fall med å si hei. Jeg sperrer bruker og sletter dialogen umiddelbart ved disse budene. Kan av og til gidde å sende «dust» tilbake før sperring. Kommer alltid et par slike en times tid etter at en annonse er lansert. Lurer på om de noen gang har fått tilslag?
Jeg starter som regel også med et «Hei» uansett, men her «glemte» jeg detHan er startet i alle fall med å si hei. Jeg sperrer bruker og sletter dialogen umiddelbart ved disse budene. Kan av og til gidde å sende «dust» tilbake før sperring. Kommer alltid et par slike en times tid etter at en annonse er lansert. Lurer på om de noen gang har fått tilslag?
For øvrig. Jeg kan høyne budet til 41’!
Jeg vet ikke helt om "tilstand" for han sin del øker eller minsker prisen? Tør påstå din er ganske bra standJeg starter som regel også med et «Hei» uansett, men her «glemte» jeg det![]()
jeg tror nesten det, men ingen har kastet en slik på meg![]()
Helt Ny! Rolex datejust Oyster, 41 mm, Oystersteel and yellow gold | FINN-torget
Selger en Rolex Datejust 41 med den ettertraktede Slated skive , fluted bezel og Jubilee-lenke. Fabrikkgaranti gyldig til 2030 Spesifikasjoner Merke /www.finn.no
TT DJ får man vel kastet etter seg?
Tror det skal være mulig å få bestille hos AD ja. Men å tjene 50k på den tror jeg ikke er oppnåelig, alt av two tone selges vel under nypris nå.![]()
Helt Ny! Rolex datejust Oyster, 41 mm, Oystersteel and yellow gold | FINN-torget
Selger en Rolex Datejust 41 med den ettertraktede Slated skive , fluted bezel og Jubilee-lenke. Fabrikkgaranti gyldig til 2030 Spesifikasjoner Merke /www.finn.no
TT DJ får man vel kastet etter seg?