Noe nytt å melde her @Edzilla ?
Og at det var veldig hektisk under Dubai Watch Week. Så derfor er alt ytterligere forsinket ...Svært lite å melde, annet enn at Rexhep kun vil levere det beste som er mulig.
Godt å høre positive livshendelser @Edzilla!Tenkte jeg skulle dele noen tanker med dere som har fulgt tråden min. Den har blitt lang, og tiden har gått. Interessen for klokker har vært på topp det siste året – til tross for at situasjonen hjemme har vært utfordrende. Det har vært såpass krevende at fruen har måttet ofre ekstra mye på arbeidsfronten, og jeg har blitt hindret i å delta på flere aktiviteter og reiser jeg virkelig skulle ønske å være med på. Men alt til sin tid, som det heter.
Junior har i år gått på folkehøyskole og skal snart til USA på studiereise i fire uker. Han har vokst mye det siste året – både når det gjelder tanker om hva han vil jobbe med i fremtiden, og hvilket fotballag i England han skal holde med. En annen gledelig nyhet er at han har fått sin egen leilighet i Moss, rett ved Melløs Stadion. Nå har han ingen unnskyldning for å ikke se Kællane spille hjemme!
Vår datter har hatt et overraskende positivt første halvår på videregående skole. Så hva skal man si? Jeg er utrolig takknemlig for året som har gått. Spesielt siste halvår har vært veldig bra: gode relasjoner med kollegaer på jobben, og situasjonen hjemme er bedre enn på lenge. Julaften ble en lykkelig seier – selv om det lugger litt her og der.
Jeg skulle selvsagt ønske at klokken fra gamlebyen i Genève var på armen. Men hva betyr det i alt dette? Vet ikke. Det jeg vet, er at jeg har ofret mye for at vi nå holder hodet over vannet. Klokken kommer – men når, det vet ingen.
Med det ønsker jeg dere alle en fredfull nyttårsaften og et formidabelt nytt år! Håper å møte mange av dere i det nye året. Kanskje jeg endelig kan gi en ultimat flex!
Godt nytt år!Tenkte jeg skulle dele noen tanker med dere som har fulgt tråden min. Den har blitt lang, og tiden har gått. Interessen for klokker har vært på topp det siste året – til tross for at situasjonen hjemme har vært utfordrende. Det har vært såpass krevende at fruen har måttet ofre ekstra mye på arbeidsfronten, og jeg har blitt hindret i å delta på flere aktiviteter og reiser jeg virkelig skulle ønske å være med på. Men alt til sin tid, som det heter.
Junior har i år gått på folkehøyskole og skal snart til USA på studiereise i fire uker. Han har vokst mye det siste året – både når det gjelder tanker om hva han vil jobbe med i fremtiden, og hvilket fotballag i England han skal holde med. En annen gledelig nyhet er at han har fått sin egen leilighet i Moss, rett ved Melløs Stadion. Nå har han ingen unnskyldning for å ikke se Kællane spille hjemme!
Vår datter har hatt et overraskende positivt første halvår på videregående skole. Så hva skal man si? Jeg er utrolig takknemlig for året som har gått. Spesielt siste halvår har vært veldig bra: gode relasjoner med kollegaer på jobben, og situasjonen hjemme er bedre enn på lenge. Julaften ble en lykkelig seier – selv om det lugger litt her og der.
Jeg skulle selvsagt ønske at klokken fra gamlebyen i Genève var på armen. Men hva betyr det i alt dette? Vet ikke. Det jeg vet, er at jeg har ofret mye for at vi nå holder hodet over vannet. Klokken kommer – men når, det vet ingen.
Med det ønsker jeg dere alle en fredfull nyttårsaften og et formidabelt nytt år! Håper å møte mange av dere i det nye året. Kanskje jeg endelig kan gi en ultimat flex!
Det jeg vet, er at du er åpen, deler både oppturer og nedturer, og viser virkelige verdier. Godt nyttår til deg og dine! Håper 2026 byr på glede og varme.Tenkte jeg skulle dele noen tanker med dere som har fulgt tråden min. Den har blitt lang, og tiden har gått. Interessen for klokker har vært på topp det siste året – til tross for at situasjonen hjemme har vært utfordrende. Det har vært såpass krevende at fruen har måttet ofre ekstra mye på arbeidsfronten, og jeg har blitt hindret i å delta på flere aktiviteter og reiser jeg virkelig skulle ønske å være med på. Men alt til sin tid, som det heter.