En tråd om parfyme

IMG_8047.jpeg

Tok i fjor ett forsiktig steg ut i det maskuline med «BOSS The Scent» som har innslag av lær, denne ble overraskende en ny favoritt hos meg.
Har nå tatt enda ett steg ut og gått for «Tom Ford Ombre Leather» som jeg har luktet på utallige ganger å funnet den for «tung» og for spesiell, men når jeg sprayet den på huden så ble det en åpenbaring, for jøje meg hvordan den utvikler seg over tid!

Slutt statement: prøv parfyme på deg selv, ikke på en lapp. Du vil bli overrasket

• Liker
Reaksjoner: mr_frodo og UJU
Denne passer vel her . Komentarene er sjølvsagt gull .

Ja, jeg synes jeg kjente noe når jeg åpnet vinduet her for noen dager siden.

Det er jo denne typen forbrukere som gir de av oss som drister oss til to spray hvis vi bare skal være ute et dårlig rykte. Jeg vet ikke hvor vanlig dette faktisk er eller om det er en "influencer-greie" å gønne på med 100 spray for en video? Det virker ganske utbredt på insta og youtube.

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Ja, jeg synes jeg kjente noe når jeg åpnet vinduet her for noen dager siden.

Det er jo denne typen forbrukere som gir de av oss som drister oss til to spray hvis vi bare skal være ute et dårlig rykte. Jeg vet ikke hvor vanlig dette faktisk er eller om det er en "influencer-greie" å gønne på med 100 spray for en video? Det virker ganske utbredt på insta og youtube.

No dukket der sjølvsagt opp fleire av lignende typer opp i feeden min og slik overspraying er vist en ting der nede. Går jo rundt som et duftlys og man bør vel hels holde seg unna åpen flamme . Husker eg kjøpte en brukt mobil til bruk i en bil for en (god) del år siden der den lukta såpass sterkt paryme at eg endte med å kassere den . Kjøpt på ebay frå den regionen der så det er muligens en kulturell greie.

Det har vist begynt å spre seg til ungdom her til lands også i følge en del kollegaer med ungdommer i hus. En får sei som Yngve Malmsteen, There is no such thing as less i More , More is more.

• Trist
Reaksjoner: stourbillon
Her var det mye snadder ja! Hvilken Floris er det, og Creed'en nederst til høyre? Har et par Floris jeg kunne tenkt meg å prøve, men har aldri kommet så langt,
Ikke alle like innertier, men ganske happy med det meste ja:)
Floris JF, veldig frisk og mest en sommer/vår duft for min del. En litt mildere og enda friskere take på Creed`s Green Irish Tweed, synes jeg. Creed`en nederst til høyre er en GIT 75ml jeg kjøpte tilbake i 2013, som har en ganske mye kraftigere duft enn dagens blend.
Den er såppas mye kraftigere at jeg ikke helt aner hva jeg snakket om på en eldre kommentar her, fra jeg kjøpte den i 2013, hvor jeg mente man trengte "betydelig flere spruter enn mye annet". Om jeg hadde gått den veien i dag, så hadde jeg nok tatt livet av det meste rundt meg. Ikke ulikt en 15-åring som sprader rundt i huset og nærmest har badet i parfyme:sick: