Må si jeg savner denne tiden da JLC var i det mer lekne(kan man i det hele tatt bruke et slikt adjektiv om JLC?)hjørnet. Et HAV av flotte kupp på brukten internasjonalt. Skulle ønske man var flinkere til å kjøpe sånt enn sleten Dj/Sub..
Helt nydelig den reverso rose monoface med mesh!
Denne var helt nydelig på armen. Mye mer flott brun rose gull i virkeligheten enn jeg vertfall klarte fange på bilde.Helt nydelig den reverso rose monoface med mesh!
Vet du pris i Norge? Ca 550´?
Er den for feminin?
Liker veldig godt monoface, blir så skummelt å bruke reverso til polospill med duoface.
Hvis jeg finner 10 mill i postkassa, arver eller snubler over noen (her: mange) penger og blir ca 10 år eldre skal jeg ha en helgull rose eller gult, denne står absolutt på interesselista!
Vis vedlegg 413431
Steike så flott! Den lenken så helt nydelig ut, skulle gjerne hatt sånn type lenke på minDenne var helt nydelig på armen. Mye mer flott brun rose gull i virkeligheten enn jeg vertfall klarte fange på bilde.
Den føltes ikke feminin nei, men det er vell trolig smak og behag.
Blir riktg rundt 550 en plass i Norge. Er dessverre en Boutique only så den blir aldri å kunne prøve hos Bjerke. Men kan nevne at hvis du ønsker den var det allerede ventetid til 2027 - har visst slått veldig godt an og mange har kjøpt.
Skal også nevne at lenken med «friksjon» låsen gjorde at den kunne stilles inn helt perfekt og satt som et skudd
Vis vedlegg 413474Vis vedlegg 413474Vis vedlegg 413475Vis vedlegg 413477
Likevel er jeg manko en skikkelig dressklokke og fryktelig fysen på en Reverso og særlig en Duo-face
Nice den samme har jeg, gratulerer med kjempefin klokkeSå ble det endelig en JLC på meg også, Reverso, klokke jeg har siklet lenge på uten å ha dratt i avtrekkeren. Stadig kommet noe annet som fristet i veien, mens prisene stadig har tikket oppover. Så kom jeg over en, komparativt sett, pent priser duo face. Størrelse large, og var egentlig på utkikk etter medium. Dro likevel til selger og fikk prøve den - den var helt prima! Opplever at jeg faktisk setter pris på litt større størrelse og tilstedeværelse, den er stadig ikke stor på armen og vil nok definitivt oppfylle rollen som dress klokke.
Super happy med endelig å kommet i mål med en langtlevende ønske, og kan krysse av at ønske på denne tiden i fjor ble oppfylt, fra tråden Klokkeplaner 2025.
Noen bilder siden den ble anskaffet fredagen har det selvfølgelig også blitt:
Vis vedlegg 416247
Vis vedlegg 416248
Vis vedlegg 416249
Vis vedlegg 416250
Vis vedlegg 416251
Også er det jo litt stas med lume på travel time siden, fordi; hvorfor ikke?
Vis vedlegg 416252
Da har jeg (nok en gang) kommet der hvor jeg føler samlingen er komplett………
Nydelig. Grattis.Så ble det endelig en JLC på meg også, Reverso, klokke jeg har siklet lenge på uten å ha dratt i avtrekkeren. Stadig kommet noe annet som fristet i veien, mens prisene stadig har tikket oppover. Så kom jeg over en, komparativt sett, pent priser duo face. Størrelse large, og var egentlig på utkikk etter medium. Dro likevel til selger og fikk prøve den - den var helt prima! Opplever at jeg faktisk setter pris på litt større størrelse og tilstedeværelse, den er stadig ikke stor på armen og vil nok definitivt oppfylle rollen som dress klokke.
Super happy med endelig å kommet i mål med en langtlevende ønske, og kan krysse av at ønske på denne tiden i fjor ble oppfylt, fra tråden Klokkeplaner 2025.
Noen bilder siden den ble anskaffet fredagen har det selvfølgelig også blitt:
Vis vedlegg 416247
Vis vedlegg 416248
Vis vedlegg 416249
Vis vedlegg 416250
Vis vedlegg 416251
Også er det jo litt stas med lume på travel time siden, fordi; hvorfor ikke?
Vis vedlegg 416252
Da har jeg (nok en gang) kommet der hvor jeg føler samlingen er komplett………
Takker! Fikk med et par ekstra, inkluderte en svart som nok blir bra til dressen. Har noen ideer om nye reimer også. Flott med 20mm lugs (kontra 19 på medium) mye muligheter da!Nice den samme har jeg, gratulerer med kjempefin klokke
Kan tipse at den kler godt ulike reimer og pga duoface er hver reim lik 2 nye klokker føles det som
Takk!Nydelig. Grattis.
Størrelsen er spot on![]()
Har per nå kun gått for originale fra JLC. Liker å stoppe innom Bjerke hver gang jeg er i Oslo og blir fort en reim med på vei utTakker! Fikk med et par ekstra, inkluderte en svart som nok blir bra til dressen. Har noen ideer om nye reimer også. Flott med 20mm lugs (kontra 19 på medium) mye muligheter da!
Tar gjerne imot tips om du er kjent med produsenter av reimer i samme stil som original, sånn brettet dobbelt ved kassen
Takk!![]()