Jon Henrik
Grunnlegger
Holder å rapportere innlegg eller fyre av en mail til support@tidssonen.noSøppel fra USA prøver å forgifte oasen vår
@Jon Henrik hvordan rapportere brukere? Finner bare rapportere innlegg ved «…»
Vis vedlegg 415066
Holder å rapportere innlegg eller fyre av en mail til support@tidssonen.noSøppel fra USA prøver å forgifte oasen vår
@Jon Henrik hvordan rapportere brukere? Finner bare rapportere innlegg ved «…»
Vis vedlegg 415066
Åpenlyst syke ansatte i åpent kontorlandskap
Vær så snill, pell dere hjem på heimekontor eller til fastlegen, og slutt å host på kollegaene!![]()
Hvis vi ikke vinner VM neste år, kan vi kanskje vinne en pris FIFA bare finner opp - til de som betaler nok. FIFA er så usmakelig at det gjør vondt på ekte.
Dette kjenner jeg stadig på, hva er det med folk? Er ikke norsk et fullverdig språk, nødvendig å forsøple med særlig amerikanske ord og uttrykk? Lurer på hvordan nordmenn kommuniserer om et par generasjoner, sender hverandre overfladiske digitale hyggemeldinger på kvasinorsk for å gjøre seg forstått og ikke krenke hverandre. Forresten treffer Mette i nissene i skjul innertier på krenkehysterietNei, kjære selger på finn.no, det heter ikke bevegelse. Det heter urverk.
Sånn. Takk. Da har jeg fått ut litt grus av skoen. God helg!![]()
…men du blir jo vitterlig selv krenket/forarget av andres utilstrekkelige skriftspråkDette kjenner jeg stadig på, hva er det med folk? Er ikke norsk et fullverdig språk, nødvendig å forsøple med særlig amerikanske ord og uttrykk? Lurer på hvordan nordmenn kommuniserer om et par generasjoner, sender hverandre overfladiske digitale hyggemeldinger på kvasinorsk for å gjøre seg forstått og ikke krenke hverandre. Forresten treffer Mette i nissene i skjul innertier på krenkehysteriet
Er det ikke så enkelt som at Chat-gpt oversetter "movement" til "bevegelse"? Viser bare latskap/manglende kunnskap hos selger tenker jeg.Dette kjenner jeg stadig på, hva er det med folk? Er ikke norsk et fullverdig språk, nødvendig å forsøple med særlig amerikanske ord og uttrykk? Lurer på hvordan nordmenn kommuniserer om et par generasjoner, sender hverandre overfladiske digitale hyggemeldinger på kvasinorsk for å gjøre seg forstått og ikke krenke hverandre. Forresten treffer Mette i nissene i skjul innertier på krenkehysteriet
franskSpråket er i stadig utvikling, og under påvirkning av tidens mote. Vil noen gjette på hvilket språk de "norske" ordene "sjåfør", "sjenerøs" eller "sjalu" kommer fra?