Troglodytae
Støttemedlem
Takk, skal prøve der ogsåSleng ut et spørsmål på kunstveggen.no
Er et fora som dette. Er flere TSer der ser eg![]()
Takk, skal prøve der ogsåSleng ut et spørsmål på kunstveggen.no
Er et fora som dette. Er flere TSer der ser eg![]()
Ser ut som selger har lagt seg på «galleripris»?Hei! Jeg har fått tilbud om dette i en byttehandel. For å være helt ærlig kan jeg svært lite om norsk moderne kunst – jeg liker bildet i seg selv, men er usikker på om prisen som er lagt til grunn i annonsen er realistisk eller helt feil. Er det noen her som kjenner til kunstneren eller verket og kan si noe om verdien?
![]()
Unikt Ma$arati - Masaratimasaratimasarati | FINN-torget
Unikt kunstverk av Masarati Bildet ble opprinnelig malt i 2018, med en kombinasjon av oljepastell, akryl, spray og ulike typer ultrafiolett maling. Dette gjørwww.finn.no
Det var litt dyrt.
Denne er finere og billigere![]()
hjelp!Det var litt dyrt.
Denne er finere og billigere
![]()
They/them/he/she/it/me | Nytt maleri av MONKII | FINN-torget
Et fantastisk, fargerikt maleri som er perfekt for å pynte opp hjemme \u{d83e}\u{dd29} Selges uten ramme \u{263a}️ Vil du kjøpe det? Hent det i Drammen eller fwww.finn.no
fin arv. setter en knapp på den mørkere høye. litt mer edgy
fine! ser unektelig japansk ut, retning bizen. den vesle er i alle fall brent liggende slik at askeglasuren har rent sidelengs. de lyse partiene - vinduene - har vært tildekket under brenning. vis et bilde fra bunnen/foten da! ser du noen krusedullsignaturer? følger det med noen emballasje/boks/skriv?
du bør ha med boks hvis det er mulig; der står det hva det er og hvem som har laget gjenstandene. slik rent verdimessig vil en boks mangedoble prisen - noen ganger også betydelig mer. bare så du vet det.Problemet er at han som eide dette er i jorda. Enken er ikke så interessert i dette.
Grunnet et arveoppgjør med søsknene til avdøde som kom dagen etter jeg var der for å ta med seg mesteparten av keramikken, fikk jeg litt tid på å plukke med meg noen objekter. Boksene til det meste finnes, men jeg forstår meg ikke på japansk. Så det ble uten bokser. Tok også med meg ti femten bøker om emnet.
Disse to har ikke signatur.
Nå er nok boksene borte. Han hadde mange gjenstander som ikke hadde boks også. Jeg blåser i verdien, selv om det er litt artig å vite. Men dette er kunst jeg skal nyte og kose meg med og som vekker gode minner. Hva de kunne blitt solgt for er av liten betydning. Og jeg betalte et trivelig beløp.
Det kommer nok en slags nettbutikk eller lignende med resten av det han hadde etterhvert.
Eieren skulle lage en oversikt, men når du har kreft i leveren, da var det over på noen dager.
et oribe fat. bruk det ofte!Neste er dette grønne fatet. Her er det signatur og boks. Skal selvfølgelig brukes til mat om det byr seg. Madammen sier kokosboller… Vis vedlegg 413948
Vis vedlegg 413949
perfekt til røkelaksNeste er denne. Den var forseglet. Så denne hadde aldri eieren sett og jeg kjøpte usett. Har også fått med en boks med lokk av samme kunstner. Vis vedlegg 413956
Vis vedlegg 413957Vis vedlegg 413958