Må si jeg savner denne tiden da JLC var i det mer lekne(kan man i det hele tatt bruke et slikt adjektiv om JLC?)hjørnet. Et HAV av flotte kupp på brukten internasjonalt. Skulle ønske man var flinkere til å kjøpe sånt enn sleten Dj/Sub..
Helt nydelig den reverso rose monoface med mesh!
Vet du pris i Norge? Ca 550´?
Er den for feminin?
Liker veldig godt monoface, blir så skummelt å bruke reverso til polospill med duoface.
Hvis jeg finner 10 mill i postkassa, arver eller snubler over noen (her: mange) penger og blir ca 10 år eldre skal jeg ha en helgull rose eller gult, denne står absolutt på interesselista!
Helt nydelig den reverso rose monoface med mesh!
Vet du pris i Norge? Ca 550´?
Er den for feminin?
Liker veldig godt monoface, blir så skummelt å bruke reverso til polospill med duoface.
Hvis jeg finner 10 mill i postkassa, arver eller snubler over noen (her: mange) penger og blir ca 10 år eldre skal jeg ha en helgull rose eller gult, denne står absolutt på interesselista!
Denne var helt nydelig på armen. Mye mer flott brun rose gull i virkeligheten enn jeg vertfall klarte fange på bilde.
Den føltes ikke feminin nei, men det er vell trolig smak og behag.
Blir riktg rundt 550 en plass i Norge. Er dessverre en Boutique only så den blir aldri å kunne prøve hos Bjerke. Men kan nevne at hvis du ønsker den var det allerede ventetid til 2027 - har visst slått veldig godt an og mange har kjøpt.
Skal også nevne at lenken med «friksjon» låsen gjorde at den kunne stilles inn helt perfekt og satt som et skudd