Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Neste uke er det Côtes de Genève finish jeg går for.

Inspirasjonskilde:
Vær så snill og post fremgangen fra dusjen hver uke med de ulike børsteteknikkene, samt erfaringer og tips, så resten av oss også kan få fine dusjer:ROFLMAO::love: Er klar for tidenes nerdeføljetong!

Pleier egentlig å sitte på elgpost denne helgen, men i år ble det noe ganske annet. Happy wife = happy life, er egentlig ganske fornøyd med både wife og life - og at jeg ikke sitter og fryser klissblaut i skogen….
IMG_2783.jpeg

Godt valg. Triumph T120 er en flott sykkel, jeg kjørte en stund på åttitallet en 750 cc Bonneville.
Takk. Vurderte også en Speed Twin pga. den ikke har spiler men har tubeless (selv om Scrambler har spiler OG tubeless), men ser at man kan bytte ut hjulene på en T120 fra en ST etterhvert, dersom vedlikehold / punkteringer blir plunder.

Man kan påstå at Bonnevilleserien fra Triumph følger litt de samme føringene som Rolex Submariner og Porsche 911, da man lett ser opphavet til designet den dag i dag. Ref. din 750cc Bonneville (eller lignende):

T140.JPG

Takk. Vurderte også en Speed Twin pga. den ikke har spiler men har tubeless (selv om Scrambler har spiler OG tubeless), men ser at man kan bytte ut hjulene på en T120 fra en ST etterhvert, dersom vedlikehold / punkteringer blir plunder.

Man kan påstå at Bonnevilleserien fra Triumph følger litt de samme føringene som Rolex Submariner og Porsche 911, da man lett ser opphavet til designet den dag i dag. Ref. din 750cc Bonneville (eller lignende):

T140.JPG
Ja Triumph har vært flinke med å ivareta designet fra fortiden, på samme måte som Royal Enfield.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Loevhagen