Jeg tenker at samtlige av de nye BMW-frontene er dritstygg, og de som mente Chris Bangle sitt design fra way back when var grusomt, må bare ta seg ei bolle.
Avstandsdiagnostisering:
Fruen ringer fra Langtvekkistan. Hun mener hun kjenner gass i bilen. Som i «sånn som når vi griller».
Parkerer og er borte fra bilen noen timer. Tilbake i bil sier hun at det fortsatt kjennes en liten stund. Så borte.
Wv Touran, nylig service.
Min tanke var mulig lekkasje fra AC. Til info kun typ fire mnd siden full service kun på AC da den var defekt.
Og så kan det selvfølgelig hende at hun kjørt forbi et eller annet på veien. Bare merkelig at hun bemerket dette og v retur til bil etter flere timer.
Tanker?
Sjølvsagt . Har en slik 1 meter lang sak som er ypperlig til dette.Jeg håper for din del at hun ikke monterer hjulene igjen med latmannsarm![]()
A/C gass lukter ikke brent. Tenker som @Blodstrupmoen at det har kommet litt oljesøl på eksosen. Liten skvett som blir sølt ved påfylling kan finne veien ned til eksos, vil lukte ganske brent inntil de er borte igjen og alt forsvinner.Avstandsdiagnostisering:
Fruen ringer fra Langtvekkistan. Hun mener hun kjenner gass i bilen. Som i «sånn som når vi griller».
Parkerer og er borte fra bilen noen timer. Tilbake i bil sier hun at det fortsatt kjennes en liten stund. Så borte.
Wv Touran, nylig service.
Min tanke var mulig lekkasje fra AC. Til info kun typ fire mnd siden full service kun på AC da den var defekt.
Og så kan det selvfølgelig hende at hun kjørt forbi et eller annet på veien. Bare merkelig at hun bemerket dette og v retur til bil etter flere timer.
Tanker?