Har ønsket meg 911 siden jeg var guttunge og selv om jeg har hatt noen spesielle og raske biler har suget etter Porsche vært der hele tiden. Har hatt pause fra bilhobbyen siden 2012 og etter å ha fulgt med på markedet og gjort research lenge fikk jeg endelig tak i et veldig bra eksemplar. Rådførte meg på nettet, snakket med eiere og de jeg kjenner som jobber med disse bilene til daglig. Kriteriene var mange og helhetlig tilstand, helt original og servicehistorikk var det viktigste så er jeg svak for de som er eldre enn 25 år for den virkelig analoge kjøreopplevelsen. Føler at jeg har rast fra meg etter å ha banket rundt på ulike baner, langs veien og spesielt Nürburgring så nå kom prestasjoner og brutalitet i annen rekke. Gikk for en 996 (amber) Carrera 2 Tiptronic med lav Km og i sjelden god stand i mine øyne og den går mer enn bra nok. Synes det er vanskelig å slå følelsen av å kjøre disse bilene og smilet sitter løst på små turer på svingete veier og tørt føre nå på høsten. Noe småplukk finner man jo alltid, men disse kosejobbene er en del av gleden med denne hobbyen
Vis vedlegg 410243