Hvilke sko og bukse er dette?

Hvilke sko og bukse er dette?
Vanlig fett (sapphire) funker også bra. Samme resultat som over.Takk skal du ha! Oljet lær er nok veien å gå. Tåler fint litt børsting![]()
Nydelig. Ender jo med at jeg kommer til å utforske alle varianter her for gøy.Vanlig fett (sapphire) funker også bra. Samme resultat som over.
For en brunfarge! Først tenkte jeg «hæ????», så tenkte jeg «nei», så tenkte jeg «jeg må se igjen og igjen og igjen». Det betyr bare én ting: brunfargen fanger interessen min, og jeg liker den. Flotte sko!Vis vedlegg 410122
Nye kicks!
Takk! Det er det sjette paret med skreddersydde sko fra Marquess, en håndskomaker og venn i Tokyo. Han er veldig dyktig!Ser ut som den sitter som støpt! Hva er dette?
Takk! Det er et vintage skinn fra Freudenberg, et garveri i Tyskland som var kjent for å garve det beste skinnet for sko. Jeg kjøpte noen hides gjennom en tysk skinnforhandler for 7-8 år siden, og fikk endelig laget opp denne.For en brunfarge! Først tenkte jeg «hæ????», så tenkte jeg «nei», så tenkte jeg «jeg må se igjen og igjen og igjen». Det betyr bare én ting: brunfargen fanger interessen min, og jeg liker den. Flotte sko!
Takk!Svært nydelige sko @stefanravnanger, fantastisk profil med den slanke midjen!!!![]()