Urmaker Bjerke

jeg synes det er enklest å unngå alle unødvendige vendinger for eksempel stor bokstaver punktum er også unødvendig etter mitt syn folk skjønner jo hvor de skal være det samme gjelder komma komma punktum og store forbokstaver tar bare mer tid sparer mye tid på å droppe de ekstra trykkene det er nå min mening da
Snakk høyere, jeg skjønte ikke.

• Haha
Reaksjoner: Ivar og TomB
Selvsagt @Heftos
1757602926378.png

Etter bare +/- 15 klokke-kjøp hos Bjerke opp gjennom årene, så er nok ikke jeg funnet «tung nok», for en plass på kunde-kvelden deres dagen før «Oslo Watch Fair» offisielt åpner.
Ellers hadde det vært hyggelig med en GTG den 22 :)

Min søster som nylig hadde sin utenlands kjøpte «Quarts Cartier» på service hos dem, men ellers aldri har kjøpt noe derfra, er derimot blitt invitert - kanskje hun vil være med på en GTG? 🤣

• Haha
  • Wow
Reaksjoner: Hansaeng og Bgo80
Det stemmer at Bjerke onsdag 22. Oktober arrangerer pre-opening av Oslo Watch Fair, hvor det tidligere år har vært flere fra TS som er invitert og hvor det da har vært avholdt GTG i forkant, uten at denne (GTGen) har vært forbeholdt de som skal videre til Bjerke.

Jeg har booket bord onsdag 22. Oktober kl. 17:00 til en ikke alt for stor gruppe på egnet plass i forkant av Oslo Watch Fair sin pre-opening, og de som ønsker å være med kan sende meg en DM med navn så sender jeg øvrige detaljer i retur. Ingen krav om å måtte være invitert til Bjerke for å være med på GTG.

For noen dager siden var jeg i Oslo og jeg tok en tur innom hos Bjerke. Der traff jeg en hyggelig dame som slapp meg inn. En hyggelig herremann viste meg flere klokker og etter en halv time så ruslet jeg ut med min nye Rolex Submariner 124060. Dette var en meget hyggelig opplevelse.

For noen dager siden var jeg i Oslo og jeg tok en tur innom hos Bjerke. Der traff jeg en hyggelig dame som slapp meg inn. En hyggelig herremann viste meg flere klokker og etter en halv time så ruslet jeg ut med min nye Rolex Submariner 124060. Dette var en meget hyggelig opplevelse.
Gratulerer med ny klokke! Det å kjøpe ny klokke skal være en hyggelig opplevelse, så gledelig å høre at Bjerke leverte også denne gangen :)

Gratulerer! Det høres ut som om dette var et impulskjøp og ikke at du hentet en klokke du har stått på venteliste for?

• Liker
Reaksjoner: Phenix og holmby