Dæven så frekke!
Det synes de folkene hos Weston og, de var ikke vant til at kundene ber om Commando såler på reptilDæven så frekke!
Oljet skinn, nubuck, semsket eller glatt boxcalf?Kan like gjerne spørre her; hva mener dere er beste middel for å gjøre et par Chelsea boots så vannresistente som mulig?
Det burde jeg nevnt. Loake Chatsworth. Kaller vel skinnet «brown waxy». Disse er vel nå snart 10 år - mine «daily beaters» i halvshabby vintervær, men man allikevel skal være over middels anstendig kledd.Oljet skinn, nubuck, semsket eller glatt boxcalf?
( svaret er som oftest superinvulner fra Saphir)
Du kan gå for et produkt tiltenkt oljet lær som vil beskytte godt og lenge men gi et røffere uttrykk ( det vil aldri se nypusset ut...), minuset er at det sikkert vil tiltrekke seg mer tørr støv om du også bruker de samme skoene på kontoret f.eks, det kan bli mye børsting men det er enkelt vedlikehold.Du kan også gå den andre veien og tenke i retning mirror shine hvor du bygger opp med et produkt som Pate de luxe eller mirror gloss, minuset her er selvsagt at det fort blir synlige riper i det beskyttende laget og at du må gjenta prosessen hyppig.
Vis vedlegg 409677
Takker! Skal sjekke ut dette.Hvis du er ute etter best mulig vannresistens så ville jeg brukt dubbin fra Saphir Medaille D’or etterfulgt av super invulner. Husk også godt rundt welten. @BigT