Flybilletter, hotellopphold og parkering på P10 er booket. Så nå håper jeg virkelig klokka snart er på labben![]()
Det gledes til reisebrevet over alle reisebrevFlybilletter, hotellopphold og parkering på P10 er booket. Så nå håper jeg virkelig klokka snart er på labben![]()
Fett! Grattis! Anbefaling:Flybilletter, hotellopphold og parkering på P10 er booket. Så nå håper jeg virkelig klokka snart er på labben![]()
DiskretFett! Grattis! Anbefaling:
Vis vedlegg 407125
Når reiser du? Har sittet og oppdatert denne tråden mange ganger til dagen i hele august med et håp om en syk oppdateringFlybilletter, hotellopphold og parkering på P10 er booket. Så nå håper jeg virkelig klokka snart er på labben![]()
Når reiser du? Har sittet og oppdatert denne tråden mange ganger til dagen i hele august med et håp om en syk oppdatering![]()
Skal du reise ned uten å få den med hjem?
Du skal fly ned for å kanskje få se den?
Dette er viktig for og få eierskap til klokka/prosjektet samt styrke limet mellom deg og urmakeren. Vel investerer kr og tid tenker jeg. Er ikke ‘bare’ en klokke dette for dere ‘som er litt sent til festen’Ser slik ut ja. Men kanskje får se den irl. Selv om den er uferdig.
Dette er viktig for og få eierskap til klokka/prosjektet samt styrke limet mellom deg og urmakeren. Vel investerer kr og tid tenker jeg. Er ikke ‘bare’ en klokke dette for dere ‘som litt sent til festen’
Lykke til.