Er bildet generert av Chat GPT? Gir jo ingen mening i detaljene.
EDIT: Ser nå at du bare spøker/tuller med bildene for å få tiden til å gå.
Vis vedlegg 404893
ja, det er slik det bør være med one-of-a-kind; i formgiving som krysser terskelen over til kunst så er det dialogen som vegleder.Min prosess er nok noe annerledes enn det folk flest er vant med. Gjennom mange samtaler har vi egentlig snakket om alt mulig annet enn selve klokken. Vi har diskutert hva som inspirerer oss – som arkitektur, kunst (særlig samtidskunst), lamper – spesielt danske – musikk og sport. Rexhep er for øvrig en entusiastisk bokser.
Når det gjelder klokken min og dens særegne uttrykk, har temaet blitt berørt mange ganger, men han ønsker at sluttresultatet skal være en overraskelse for meg. Designet er basert på vårt vennskap og på både mine og hans preferanser. På mange måter er klokken en sammensmelting av vår felles reise, som begynte med vårt første møte i London under SalonQP i 2017.
ja, det er slik det bør være med one-of-a-kind; i formgiving som krysser terskelen over til kunst så er det dialogen som vegleder.
frie tøyler
nei så avgjort ikke - og absolutt ingen kan diktere odd nerdrum; ikke fordi de er artistiske stabeiser, men fordi de er visjonære originaler som må komponere etter eget forgodtbefinnende. de oppsøker ikke andres ‘gode råd’, men lar seg inspirere av alt som gir gjenklang i selvet; ‘å være en selektiv tyv’, som en musiker sa. noe annet ville ikke gitt mening.Tror det var få om ingen som kunne diktere Jean-Michel Basquiat eller unge Mozart.
Ingen andre kan forstå, fortolke, fordømme eller hylle DITT prosjekt med din kontakt og skaper. Fascinerende hvordan alle har en mening, men ytterst få har forståelse. Ting tar tid, spesielt i dette segmentet. Så lenge du har tro, tillit, forståelse og glede, så teller intet annet. Gleder meg til å resultatet! (Selv om det åpenbart har tatt tid!)Tror det var få om ingen som kunne diktere Jean-Michel Basquiat eller unge Mozart.
Ingen andre kan forstå, fortolke, fordømme eller hylle DITT prosjekt med din kontakt og skaper. Fascinerende hvordan alle har en mening, men ytterst få har forståelse. Ting tar tid, spesielt i dette segmentet. Så lenge du har tro, tillit, forståelse og glede, så teller intet annet. Gleder meg til å resultatet! (Selv om det åpenbart har tatt tid!)