Jeg synes det er komisk, som er en avart av humor.Dette er jo ikke humor @Loevhagen, dette er journalistikk anno 2025. Det er mere trist enn morsomt.
Det er ikke journalistikk, det er derimot reklameDette er jo ikke humor @Loevhagen, dette er journalistikk anno 2025. Det er mere trist enn morsomt.
Jeg vet hva komisk er. Og hvorvidt dette er komisk eller bare lavmål av journalistisk integritet får være opp til øyet som ser.Jeg synes det er komisk, som er en avart av humor.
Jeg vet hva komisk er. Og hvorvidt dette er komisk eller bare lavmål av journalistisk integritet får være opp til øyet som ser.
Tar denJeg er ganske sikker på at du retter din frustrasjon på feil yrkesgruppe her....
Men, det er kanskje litt komisk i seg selv.![]()
Du har enda ikke skjønt at det var en annonse?Tar dendet er vel muligens i rauseste laget å kalle de som skriver dette journalister
![]()
Vel annonse eller artikkel den var uansett latterlig.Du har enda ikke skjønt at det var en annonse?
Nei - eller jeg så ikke at det var det før du kommenterte det nå. Men jeg skjønte det når jeg så på nytt.Du har enda ikke skjønt at det var en annonse?
Men kanskje ikke så relevant å diskutere journalister da?Vel annonse eller artikkel den var uansett latterlig.