chronometer
Støttemedlem
Tusen takk for svar og hjelp!Hei
Pris er avhengig av tilstand og hvor etterspurt modellen er. Skal jeg tippe så kan den ligge på rundt kr. 15.000.-
Annonsørinnhold
![]()
Certina har oppgradert det velkjente DS-konseptet, som nå muliggjør klokker som er mer robuste en noensinne!
![]()
Annonsørinnhold: Møt nye Certina DS Action Diver 40.5mm
Certina introduserer en allsidig dykkerklokke basert på en ny generasjon av DS-konseptet.www.tidssonen.no
Enig. Mens *sett inn populært klokkemerkenavn her* kan bytte en farge på bezel eller gi ut en modell med ‘begrenset opplag’ og forlange ågerpris for de, så kommer jo Certina med faktisk innovasjon her, og det til 1/10 av prisen andre sveitsiske merker selges for.Det snakkes mye om «småtassene» sin ferd opp kostnadsstigen om dagen. Om folk som før var i «ettklokkemerkenavn» ,men nå pga at alle øker prisene sine skyves nedover i status eller hva man nå tenker at skjer. Egentlig litt trist synes jeg. I motsetning til hvordan flere av statusmerkene tilsynelatende kan finne på å bare slenge på en ekstra null uten videre seremoni har underskogen i mange tilfeller virkelig lagt arbeid i å utvikle seg. Noe jeg synes f.eks. Certina og Tissot har vist siste årene. Jeg hadde vært stolt av å eie en av disse nye DS’ene @Jon Henrik presenterer her.