Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

1000002297.jpg
 
Det er snedig at tog blir sett på som et av de mest effektive måtene å forflytte seg i den moderne delen av verden. Bortsett fra i Norge da selvfølgelig, her er det jo ren bingo om toget kommer eller ikke.
Ja, må si det har vært mye tull i Oslo-regionen i det siste. Kanskje egentlig ganske lenge, når jeg tenker meg om. Mener jeg leste at selv jernbanen i Ukraina er mer presis enn i Norge (usikker på fakta, ta det med en klype salt).
 
Ja, må si det har vært mye tull i Oslo-regionen i det siste. Kanskje egentlig ganske lenge, når jeg tenker meg om. Mener jeg leste at selv jernbanen i Ukraina er mer presis enn i Norge (usikker på fakta, ta det med en klype salt).
Det overrasker meg ikke. Norge er et annerledesland på så mange fascinerende måter.
 
  • Liker
Reaksjoner: SantaMonica
20240428_114412.jpg
Ligger på 4 døgnet med hand, fot og munnsjukdom. Ein barnesykdom eg ikkke viste eksisterte ein gang, og som ungane fekk i starten på veka. Dei kom seg gjennom den med litt feber og eit par utslett. Vistnok ein sjukdom ein skjelden får som voksen, fordi ein som regel får den som barn. Eg fekk smertelig erfare at eg har ikkje hatt den som barn!!
Ca 6 timer søvn på 3 døgn, men ein får prøve å glede seg litt over nytt ur allikevel
 
Vis vedlegg 367665 Ligger på 4 døgnet med hand, fot og munnsjukdom. Ein barnesykdom eg ikkke viste eksisterte ein gang, og som ungane fekk i starten på veka. Dei kom seg gjennom den med litt feber og eit par utslett. Vistnok ein sjukdom ein skjelden får som voksen, fordi ein som regel får den som barn. Eg fekk smertelig erfare at eg har ikkje hatt den som barn!!
Ca 6 timer søvn på 3 døgn, men ein får prøve å glede seg litt over nytt ur allikevel
God bedring! Flott klokke du har, angrer tidvis på at jeg solgte min.
Dersom du har lyst til å prøve en rødlig reim, så kan jeg anbefale denne.
 
  • Liker
Reaksjoner: sunnfjording
God bedring! Flott klokke du har, angrer tidvis på at jeg solgte min.
Dersom du har lyst til å prøve en rødlig reim, så kan jeg anbefale denne.
Takk for det! Fin reim! Eg har denne i bestilling, men eg er ikkje heilt overbevist om at det var den fargen eg var ute etter. Prøver din anbefaling hvis den eg har bestilt, ikkje innfrir
 
  • Liker
Reaksjoner: seiltid