De andre er verre

Som diskutert i "Klokkespotting" vil nok de fleste ikke-klokkeinteresserte ha vanskelig for å se det fornuftige i hobbyen vår. Prøv å vise en utenforstående "Dagens klokke"-tråden og du vil merke økt trekk i rommet som følge av sterk hoderisting. Forteller man i tillegg at enkelte av disse bildene viser klokker som koster både en og og tre månedslønninger, blir det snart stilt spørsmål ved ens mentale helse. I slike tilfeller (og også som bekreftelse på ens egen kontakt med jordoverflaten) passer det godt å vise at det finnes mange der ute som er verre. Mye verre.

Frimerkesamlere er en nokså opplagt gruppe, men visste dere at det finnes dimlinger som samler på kulepenner? http://kuglepennesiden.dk/ Eller at noen bruker sin tid på et forum for fjernkontroller? http://www.remotecentral.com/cgi-bin/mboard/forums.cgi Plutselig føler jeg meg helt normal igjen. Andre eksempler dere kjenner til?
I dag satt jeg stille å rolig og ventet mens bilen ble vasket av en automat. Så ser jeg forbauset at Volvoen har skrevet marSubiner? Tenk å ikke skrive 124060 korrekt! Jeg er fremdeles forbauset over denne feilen, men også enig med meg selv om at de andre umulig kan være værre:geek::unsure:o_O
IMG_4561.jpeg

Fortsatt god nerdehelg!
 
I dag satt jeg stille å rolig og ventet mens bilen ble vasket av en automat. Så ser jeg forbauset at Volvoen har skrevet marSubiner? Tenk å ikke skrive 124060 korrekt!

-Det minner meg om en gang jeg kom over en BMW i øvre prissjikt under en ferjetur - registrert SD 16660. Fikk ikke sett hva føreren hadde på håndleddet, dessverre...
 
-Det minner meg om en gang jeg kom over en BMW i øvre prissjikt under en ferjetur - registrert SD 16660. Fikk ikke sett hva føreren hadde på håndleddet, dessverre...
Den bilen skulle vært min:
IMG_4563.jpeg

Ps: kjørte bak en med regnr 16602 i går og lurte fælt på hvilket materiale den SDn kom i:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel
Krangler du med naboen så trengs ikke stingerraketter (som tidligere foreslått).
Jeg tror du setter deg i respekt med denne på gårdsplassen...


8- )
 
Krangler du med naboen så trengs ikke stingerraketter (som tidligere foreslått).
Jeg tror du setter deg i respekt med denne på gårdsplassen...


8- )
Jeg har allerede Leopard 1 tannhjulet hjemme.
Det er egentlig nok hvis det lander på naboens bil.
DSC_0444.JPG
 
I dag satt jeg stille å rolig og ventet mens bilen ble vasket av en automat. Så ser jeg forbauset at Volvoen har skrevet marSubiner? Tenk å ikke skrive 124060 korrekt! Jeg er fremdeles forbauset over denne feilen, men også enig med meg selv om at de andre umulig kan være værre:geek::unsure:o_O
Vis vedlegg 346190
Fortsatt god nerdehelg!
Serr! Selv ikke Vindern Sushi klarer å referere korrekt til en enkel Sub:
IMG_4752.jpeg
 
  • Haha
Reaksjoner: Grendel
Jeg må innrømme at det er fristende, men det er litt sært. Bare litt....


8
 
Synd. Synes tralla er en utrolig kul del av pakka. Man understreker virkelig størrelsen ved at puslespillet kommer med en egen tralle. Innbiller meg at den veier nesten 20 kilo, så tralla kommer helt klart til nytte.

Det er min på en MDF-plate kuttet på Thaugland som står på et par simple bukker fra Jula. Hele er ikke lagt, men er i gang med den siste posen.

Viste ikke at det fantes, men selvfølgelig finnes det en slik side. Heldigvis aner jeg ikke hvor lang tid jeg har brukt, men det er nok en del over 10 timer. En god del. Har brukt ganske mange kalenderdager, men med ekstremt varierende bruk av tid den enkelte dag - brorparten er nede i null minutter. Har dessuten fusket ved at jeg har fått hjelp.
Har du lagt ferdig?
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper