Rolex Daytona-tråden

Stemmer, nye kassen til 126500 vil vel bli tilnærmet lik om ikke identisk som 116515/18 og 19ln med symmetriske crownguards og krone og lugs som buer langs kassen. Er vel hovedsakelig bare med stålringen rundt bezelinserten som utgjør forskjellen.
Etter min forståelse blir selve kassa større. 1mm? Syns bilder av den ser tjukkere ut fra siden.
 
  • Liker
Reaksjoner: McQ
Fra arkivet til glede for nye lesere, blant topp tre flotteste klokker, dessverre dyr og skjør, og solgt:

IMG_4780.jpeg
IMG_4781.jpeg
IMG_4782.jpeg
IMG_4783.jpeg
IMG_4784.jpeg
IMG_4785.jpeg
IMG_4786.jpeg
IMG_4787.jpeg
IMG_4788.jpeg
IMG_4789.jpeg
 
Jeg tror det er første gang jeg har hørt noen bruke begrepet "skjør" om en Rolex...kan du utdype hva du mener? Jeg hadde ikke inntrykk av at min var det.

For øvrig en fullstendig smellvakker variant av arten.
 
Jeg tror det er første gang jeg har hørt noen bruke begrepet "skjør" om en Rolex...kan du utdype hva du mener? Jeg hadde ikke inntrykk av at min var det.

For øvrig en fullstendig smellvakker variant av arten.
Den blir ikke pen ved bruk. Skjemmende hairlines og swirls på bezel. Tung klokke sliter på lenkeledd i hvitt gull. Sett opp mot pris så solgte jeg. Hvis pris/verdi ikke hadde betydd noe ville jeg beholdt den! Men mine inntekter er ikke så store at kostnadene ikke strekke til…
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Hvor har du fått fikla med disse?
Syns faktisk sølvskiva på 116509 er penere enn denne nye. En av grunnene til at jeg solgte min WG fremkommer godt av bildet her, selv på ny klokke er bezel kjip i div lysvinkler.

Veldig usikker på hva jeg syns om ringen rundt c-bezel. Blir litt mye. Hvordan funker det live?

Virker de større enn 116520/116500?
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos og saxxvik
Hvor har du fått fikla med disse?
Syns faktisk sølvskiva på 116509 er penere enn denne nye. En av grunnene til at jeg solgte min WG fremkommer godt av bildet her, selv på ny klokke er bezel kjip i div lysvinkler.

Veldig usikker på hva jeg syns om ringen rundt c-bezel. Blir litt mye. Hvordan funker det live?

Virker de større enn 116520/116500?
Er fra TRF :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Hvor har du fått fikla med disse?
Syns faktisk sølvskiva på 116509 er penere enn denne nye. En av grunnene til at jeg solgte min WG fremkommer godt av bildet her, selv på ny klokke er bezel kjip i div lysvinkler.

Veldig usikker på hva jeg syns om ringen rundt c-bezel. Blir litt mye. Hvordan funker det live?

Virker de større enn 116520/116500?

Den funker bra . 12xxxx er litt mer raffinert, 11xxxx er mere sporty
 
  • Liker
Reaksjoner: McQ og Genta