Gullkorn fra Finn.no

Det er en parodi etter at en person nylig figurerte i en lokalavis med nord norges [angivelig] dyreste klokke; en meget stygg daytona.

Tirsdag på aker brygge for resten av landet.

Jeg kunne gjerne hatt Daytonaen, men hadde nok ikke turt å stille opp i avisen og fortelle om min store klokkeinteresse etter seks måneder med Rolex-eierskap.


1691992052020.png

1691992113497.png


1691992142177.png
 
Redigert:
Han har endret teksten siden du la ut innlegget - er det en av oss?!? Hvem her bor på Jessheim? :mrgreen:

Har sett denne bilen flere ganger rundt omkring her. Ikke at jeg kjører noe fetere selv, men syns alltid det var litt pussig å ha personlig skilt som understreker at man har en modell som "bare" befinner seg sånn omtrent midt på Panamera-rangstigen.
 
Mulig dette er litt vell optimistisk .
 
  • Haha
Reaksjoner: reldor og Apocalypse
Har sett denne bilen flere ganger rundt omkring her. Ikke at jeg kjører noe fetere selv, men syns alltid det var litt pussig å ha personlig skilt som understreker at man har en modell som "bare" befinner seg sånn omtrent midt på Panamera-rangstigen.
Det som er pussig er at han kjører med FEIL skilt. Hans personlige bilskilt tilsier at han kjører en 4s som er en mye dyrere bil enn den bilen han faktisk kjører.
4s er (før 2021) forbeholdt porscher med ren fossil drivlinje. Han kjører hybrid som er en mye rimeligere bil. (En vanvittig bra en vel og merke)
Så enten prøver han å skryte på seg, eller så hadde han en annen bil tidligere som var ren bensin. Uansett; klein type!
 
  • Liker
Reaksjoner: Run AC
Mulig dette er litt vell optimistisk .

-Spesielt siden det sannsynligvis ender med at uret ligger ute igjen uken etter for 15' siden 'Dette uret ikke var helt riktig for meg, så jeg lar det gå videre...'
 
Det som er pussig er at han kjører med FEIL skilt. Hans personlige bilskilt tilsier at han kjører en 4s som er en mye dyrere bil enn den bilen han faktisk kjører.
4s er (før 2021) forbeholdt porscher med ren fossil drivlinje. Han kjører hybrid som er en mye rimeligere bil. (En vanvittig bra en vel og merke)
Så enten prøver han å skryte på seg, eller så hadde han en annen bil tidligere som var ren bensin. Uansett; klein type!
Han hadde en 996 4s før.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og gullet
Rolex OP med nylig service

uten å skryte på meg språkferdigheter i japansk ser jeg et tilbud og ikke en faktura her.
Tilbudet inkluderer nye visere, ny krone og ny baklokk : selv om det er vrient med så dårlige bilder kan jeg ikke si at dette likner nye visere og ny krone.

:unsure:
 
Hvis noen vil hoppe på Den Nye Hypen er Finn stedet
Image


Det er riktignok 10-13 000 dyrere enn alle de andre, men skal det hypes så skal det hypes. Hvis alle bare skal ha et påslag på en tusenlapp eller to, så ruinerer de markedet for SwatcXandre-swatchgroup-ikoniske-modeller Dårlig gjort ovenfor en sikkert hyggelig fyr som er ute etter noen ærlig tjente kroner.

LarsB