Er dette årets sommerrødvin mon tro? Tissot Arbois DD. 1/3 hver av Pinot, Poulsard og Trosseau. Ganske uklar, men klokkeren kirsebærfrukt og fin syre. Lite tanniner å skrive hjem om. Kan hende den faller litt igjennom med kveldens entrecote, men litt avkjølt nå i varmen er den knallgod!