var hos ei bæssmor på grünerløkken ca 1990, samme opplegget men i råsaMinner om tyske og britiske toaletter på 80-tallet:
Vis vedlegg 438462
(Som jeg virkelig ikke likte da heller).
var hos ei bæssmor på grünerløkken ca 1990, samme opplegget men i råsaMinner om tyske og britiske toaletter på 80-tallet:
Vis vedlegg 438462
Hvem har stemt feil nå? Eller var det en mer generell betraktning?Politikerne som i årevis snakket så varmt om demokrati, men som plutselig hater det når folket stemmer "feil".
Spøk til side:Minner om tyske og britiske toaletter på 80-tallet:
Vis vedlegg 438462
Nå ble du skikkelig spent, ikke sant?Hvem har stemt feil nå? Eller var det en mer generell betraktning?
Ja, lurte på om det var spesielt jeg hadde gått glipp av, men da anser jeg det som en generell betraktningNå ble du skikkelig spent, ikke sant?
Jeg følger utviklingen overalt og snakker ikke bestandig om Norge. Så det er sagt.Ja, lurte på om det var spesielt jeg hadde gått glipp av, men da anser jeg det som en generell betraktning![]()
Yes.... La oss etablere et type "diktatur" for folkets best.Demokrati er ett idiotisk styresett. Forutsetter oppegående velgere med mulighet til å forstå sitt eget og samfunnets beste.
En titt i document sine kommentarfelt fjerner all tvil om at stemmerett ikke burde være en luksus skjenket «folk flest»
"Eller kanskje det bare er mediene som er vridd i en retning og ikke representerer folket?"Som jeg sier til meg selv noen ganger:
Over halvparten av alle man møter da man går ut døra er idioter. (Under gjennomsnittlig intelligente)
Jeg tror oppriktig at diktatur muligens hadde vært det beste. Problemet er jo å finne en oppegående diktator.
At den jevne borger i Norge burde ha stemmerettighet, og at disse stemmene vektes likt syntes jeg er mildt sagt feil.
Vi kan uansett være glade for at vi kan ha forskjellige meninger, men som @Hammerfjord navner, så blir det fort ramaskrik da "feil side" mener noe eller har høy oppslutning. Eller kanskje det bare er mediene som er vridd i en retning og ikke representerer folket?
Tror jeg vet hvilken sak du sikter til hammerfjord!![]()
Hva slags tøfler har du egentlig? Ikke den myke varianten?"Eller kanskje det bare er mediene som er vridd i en retning og ikke representerer folket?"
Er det mulig? Jeg er fullstendig sjokkert...Der faller jeg bakover fra stolen min, banker hodet på radiatoren og knuser vinduet med tøflene!
![]()
Axelda Assen i 45 eller Kick'Assen som det kalles opp herHva slags tøfler har du egentlig? Ikke den myke varianten?
axelda.com
Flaks (for deg) at dette ikke stemmer daAt den jevne borger i Norge burde ha stemmerettighet, og at disse stemmene vektes likt syntes jeg er mildt sagt feil.