Klokker til «hyggelige» priser

Citizen er også god på Lume
1000007422.jpg

Jeg synes alle mine klokker er bra både på pris og kvalitet, jeg har en tendens til å bruke divers og sporty klokker på sommeren, og dressklokker i kaldere vær, dont know why.

Den klokka jeg er mest glad i å bruke for tiden er en Citizen CA4500-91L av butikker kalt Aqua eller Aviator, den har Eco drive, Kronograf med telemeter og er uhyre presis, den mest presise jeg har, og den er ikke avhengig av å lade i vinduet eller sollys for å gå, slik de andre solur jeg har må. Den kostet ikke så mye heller.

Ellers har jeg Orient Ray 2 på Miltat lenke, min første klokke og en Orient sun and moon RA-AK0011D30B med blå skive, en drøss G-Shocks som jeg bruker mye og en Orient Star.

Jeg har kun japanske klokker.

Jeg synes alle mine klokker er bra både på pris og kvalitet, jeg har en tendens til å bruke divers og sporty klokker på sommeren, og dressklokker i kaldere vær, dont know why.

Den klokka jeg er mest glad i å bruke for tiden er en Citizen CA4500-91L av butikker kalt Aqua eller Aviator, den har Eco drive, Kronograf med telemeter og er uhyre presis, den mest presise jeg har, og den er ikke avhengig av å lade i vinduet eller sollys for å gå, slik de andre solur jeg har må. Den kostet ikke så mye heller.

Ellers har jeg Orient Ray 2 på Miltat lenke, min første klokke og en Orient sun and moon RA-AK0011D30B med blå skive, en drøss G-Shocks som jeg bruker mye og en Orient Star.

Jeg har kun japanske klokker.
Høres ut som fine klokker. Legg gjerne ved litt bilder😊

Her er den aller første Klokka jeg kjøpte meg som voksen, før dette hadde jeg ikke noe annet enn den jeg fikk til konfirmasjonen, var Orient det også tror jeg, men det var i steinalderen, slutten av 80 tallet.

Orient Ray2 byttet lenke til Miltat.
Etter dette ble både jeg og kona bitt av basillen/interessen om klokker.

4937.jpg

Her er ennå en rimelig klokke som jeg fikk av kona idag til Bryllupsdagen som er den 18.Aug.

Casio G-Shock GS-010-ER

Synes spesielt det synlige positive Display er tydelig og fin, og har Carbon Guard beskyttelse i klokkehus.

200m vanntett, tydelig display, og 10 års batteri og solid og robust.

Meget bra pris på ca 1000kr, kona ville eg skulle ha en i mørk farge, fordi det holdt med en klokke i kakhi grønn.
Synes den er fin, blir nok mye brukt.

Btw i bakgrunnen er det to Citizens med Eco drive, som skal være jubileums gave til Svigers i Filippinene, tror 70 og 75år de blir.

4955.jpg

4956.jpg

Redigert: