Dagens kjøpetips

Det virker riktignok som om de negative tilbakemeldingene dreier seg om produkter som skulle vært produsert, men som ennå ikke har blitt det, så vær ekstra obs hvis det er disse du er ute etter.

Det var jeg ikke klar over. Ser som du sier ut som om det har vært problemer med forhåndsbestilling, da av GS ledd.

Jeg er ekstremt fornøyd med easylink til Tudor ihvertfall. Jeg har akkurat en av håndleddsstørrelsene som Tudors lenker ikke dekker, og Steel Reef forandrer BB58-lenken fra "passer ikke i det hele tatt" til "passer perfekt" på meg. I innslått stilling er den i praksis det halve leddet jeg trengte.

• Liker
Reaksjoner: Alangemann
Det var jeg ikke klar over. Ser som du sier ut som om det har vært problemer med forhåndsbestilling, da av GS ledd.

Jeg er ekstremt fornøyd med easylink til Tudor ihvertfall. Jeg har akkurat en av håndleddsstørrelsene som Tudors lenker ikke dekker, og Steel Reef forandrer BB58-lenken fra "passer ikke i det hele tatt" til "passer perfekt" på meg. I innslått stilling er den i praksis det halve leddet jeg trengte.
Er det ikke mulig å få tilleggs lenke fra Tudor?

@Hammerfjord Jo sikkert, men de har bare hele ledd og ikke halve ledd. Et helt ledd fra Tudor er større enn justeringsmulighetene i den gamle spennen, slik at det er et par-tre millimeter med håndleddsstørrelse som ikke er dekket for hvert hele lenkeledd. If that makes sense.

• Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Vedr. Steel Reef: Det tok rundt 9 mnd å få "on-the-fly extension link" til Chronomaster sport, tross deres estimat på 1 - 2 mnd. Når det er sagt, så er kvaliteten på leddet god, og de har vært raske til å svare på mail ved spørsmål. Jeg kune nok kjøpt lagervarer fra dem i fremtiden, men hadde neppe kjøpt noe på pre-order fra dem igjen.