Det var en gang en Speedmaster.
Den kjøpte jeg da jeg var 17 om jeg ikke husker helt feil. For 16k? 18k?
Solgt da jeg var 19åring for 10 år siden for 24k
Tror pengene gikk til en Gmt-master om jeg ikke husker helt feil. (Som jeg ga 35k for)
De siste 6 årene har jeg sendt melding til eieren av speedmasteren om han har lyst til å selge den tilbake til meg. Hvert bidige år feriepengene kommer så byr jeg høyere og høyere.
I år SKULLE jeg bare ha tilbake speedmasteren min.
Og bydde 52k for en godt brukt 2011 årgang som aldri er servet.
Neida, den skulle han beholde. Kanskje like greit

Da var det ut på finn.no, og etter noen bud her og der ble jeg enig med en trivelig herremann!
Liten washy-washy på klokke og lenke!
Samt justere lenke.
Her tenkte jeg i utgangspunktet at en komplett klovn hos bjerke hadde rundskrudd noen skruer til lenka, men klovnemaska ble sendt vidre til Omega.
Fy faen i helvette er det nødvendig å sause inn så jævelig med loctite på skruer?
Rolex har løst dette med 222 loctite og gjennomgående pinner.
Etter å ha knekt tuppen på en helt riktig størrelse Bergeon skrutrekker 2 ganger løsnet ting til slutt.
Til og med uten å knekke tuppen eller "slippe" med skrutrekkeren så sitter skruene så hardt at man synelig skader de ved å løsne de. Helt forbanna håpløst.
Ble nå satt sammen med litt mer riktige midler etterpå.
De stygge skruene i reserveposen får jeg slipe ned og lappe pene igjen en dag jeg har tid.
Den kjøpte jeg da jeg var 17 om jeg ikke husker helt feil. For 16k? 18k?
Solgt da jeg var 19åring for 10 år siden for 24k
Tror pengene gikk til en Gmt-master om jeg ikke husker helt feil. (Som jeg ga 35k for)
De siste 6 årene har jeg sendt melding til eieren av speedmasteren om han har lyst til å selge den tilbake til meg. Hvert bidige år feriepengene kommer så byr jeg høyere og høyere.
I år SKULLE jeg bare ha tilbake speedmasteren min.
Og bydde 52k for en godt brukt 2011 årgang som aldri er servet.
Neida, den skulle han beholde. Kanskje like greit
Da var det ut på finn.no, og etter noen bud her og der ble jeg enig med en trivelig herremann!
Liten washy-washy på klokke og lenke!
Samt justere lenke.
Her tenkte jeg i utgangspunktet at en komplett klovn hos bjerke hadde rundskrudd noen skruer til lenka, men klovnemaska ble sendt vidre til Omega.
Fy faen i helvette er det nødvendig å sause inn så jævelig med loctite på skruer?
Rolex har løst dette med 222 loctite og gjennomgående pinner.
Etter å ha knekt tuppen på en helt riktig størrelse Bergeon skrutrekker 2 ganger løsnet ting til slutt.
Til og med uten å knekke tuppen eller "slippe" med skrutrekkeren så sitter skruene så hardt at man synelig skader de ved å løsne de. Helt forbanna håpløst.
Ble nå satt sammen med litt mer riktige midler etterpå.
De stygge skruene i reserveposen får jeg slipe ned og lappe pene igjen en dag jeg har tid.