Blancpain er et merke jeg har stor sans for, og her kommer unboxingen av mitt tredje Blancpain-ur i samlingen, i tillegg til Fifty Fathoms Milspec og Fifty Fathoms Bathyscaphe. Denne gang et ur som ligger fint i grensesnittet mellom sporty og dressy, og som er blitt et «signature piece» i Blancpain-historien.
Vi starter med ytterboksen, som er pakket i en svart fløyelspose.
Selve boksen er i «tre-motiv»:
Med uret følger med en helt ny Blancpain-rem. Jeg gikk også virkelig all-in og fikk med den flotte X-71-stållenken.
Så til selve klokken:
Blancpain Leman Aqua Lung Grande Date i stål, limited edition!
Remmen er veldig fascinerende; en rubber coated leather som er veldig behagelig. Og med deployant clasp sitter den godt på armen .
Den velkjente Blancpain-inngraveringen på venstre side av kassen, og høyre side minner om Fifty Fathoms.
Åpent baklokk:
Et virkelig flott og fascinerende ur.
Vi starter med ytterboksen, som er pakket i en svart fløyelspose.
Selve boksen er i «tre-motiv»:
Med uret følger med en helt ny Blancpain-rem. Jeg gikk også virkelig all-in og fikk med den flotte X-71-stållenken.
Så til selve klokken:
Blancpain Leman Aqua Lung Grande Date i stål, limited edition!
Remmen er veldig fascinerende; en rubber coated leather som er veldig behagelig. Og med deployant clasp sitter den godt på armen .
Den velkjente Blancpain-inngraveringen på venstre side av kassen, og høyre side minner om Fifty Fathoms.
Åpent baklokk:
Et virkelig flott og fascinerende ur.