Dagens sko!

LOhvBkn.jpg

Quarvif

Ramlet over et skikkelig bruktkupp her forleden: Alden Chukkas 1341 Cordovan Color 8 i det jeg vil kalle "god stand" til den nette sum av 799,- (!!). Riktignok/heldigvis i den noe ukurrante størrelsen UK6, men midt i blinken for meg som tasser rundt med lite fotavtrykk. Her har butikken åpenbart sovet i timen. Og ja, jeg har sjekket opp det jeg kan - og disse er "legit". Og det merkes, for dette er håndverk på et nivå jeg ikke har hatt ambisjoner om å oppnå tidligere.

Ramlet over et skikkelig bruktkupp her forleden: Alden Chukkas 1341 Cordovan Color 8 i det jeg vil kalle "god stand" til den nette sum av 799,- (!!). Riktignok/heldigvis i den noe ukurrante størrelsen UK6, men midt i blinken for meg som tasser rundt med lite fotavtrykk. Her har butikken åpenbart sovet i timen. Og ja, jeg har sjekket opp det jeg kan - og disse er "legit". Og det merkes, for dette er håndverk på et nivå jeg ikke har hatt ambisjoner om å oppnå tidligere.
Jusses! Her må bilder til! ;)

-

Har et spørsmål til Tidssonens skoforening. Har noen erfaring med TLB Mallorca? Jeg har lagt ut hele skosamlingen min for salg da jeg nylig har innsett at tærne mine får ikke puste. Alt jeg har er 10.5 F i engelsk størrelse, foruten de som skal ha såpass romslige lester at produsenten anbefaler å gå ned i størrelse (typ Tricker's 4444). Men, etter å ha hatt litt dialog med TLB, mener de at jeg skal bestille 10 F. Det kan da ikke stemme?

• Liker
Reaksjoner: Costanza76