www.forbes.com
for en makeløs klokke. og over mr himself har det tydelig kommet en ‘gudfaren’ attitude - ikke bare i de voldsomme fingerringene, men i holdningen, gestikuleringen, blikket, samt måten å snakke på
gjør det! selg alt ditt gull og alle andre klokker og konsentrer deg kun om rr!Den ser enda bedre ut på bilder enn hva jeg fikk sett av CAD-tegninger og i «deler». Hadde jeg vært velsignet med en bunnløs bag med penger, så hadde jeg bedt pent om å få ny plass på lista.
Dette er korrekt fransk orto- og typografi. Hevet skrift brukes for å vise at et ord er forkortet ved at bokstaver inne i ordet er fjernet. 'ORLO' er forkortet bort; da skal de siste bokstavene i ordet heves. På bildet under er det tre eksempler på det samme.Den er helt fantastisk, men det er en høne å plukke her.
Merkelig skriftvalg på høyre side. Det er plass til samme tekststørrelse på HGERS som alt annet
Gule bokser tegnet inn for å forsøke å vise den MILELANGE avstanden jeg snakker om.
Vis vedlegg 425482
Fair enough det. Men da hadde det sett bedre ut med REXHEP på ene siden og REXHEPI på andre, så kunne HORLOGERS A GENEVE stått under sektor 30 istedet for swiss made.Dette er korrekt fransk orto- og typografi. Hevet skrift brukes for å vise at et ord er forkortet ved at bokstaver inne i ordet er fjernet. 'ORLO' er forkortet bort; da skal de siste bokstavene i ordet heves. På bildet under er det tre eksempler på det samme.
Vis vedlegg 425485
Sant nok.Fair enough det. Men da hadde det sett bedre ut med REXHEP på ene siden og REXHEPI på andre, så kunne HORLOGERS A GENEVE stått under sektor 30 istedet for swiss made.
Swiss made kunne de stemplet på baksiden.
Se fra 3:17 - ... for me it is never perfect. Så da er vel ikke denne det heller
Se fra 5:15. Rexhep om skrift på skiva "On the disposition it just makes sense". Da gjør det vel det![]()
fallos på månen er da bare kult!Se fra 3:17 - ... for me it is never perfect. Så da er vel ikke denne det heller
Klokka er helt rå, i det er bare asymmetriske på teksten jeg ikke klarer å se forbi. Litt sånn som et visst phallos-symbol på en viss måneklokke.