- Medlem
- 12. sep. 2013
Navne graveringen på baklokket var vel ikke akkurat et pluss.
Navne graveringen på baklokket var vel ikke akkurat et pluss.
jeg synes den norske graveringen var fet og et pluss i dette tilfellet. viktig historisk sett. dessuten tror jeg klokken faktisk ble solgt i etterkant av auksjonen.Navne graveringen på baklokket var vel ikke akkurat et pluss.
Fleinsopp-sesongen startet tidlig i år.Vis vedlegg 422825
foretrekker som alltid orignalene.
"Tritium lume" OG "diamantindekser" er jo en kuriositet…eller en inkurie.Man må altså legge inn et seriøst bud over prisantydning for at budet ikke skal bli ignorert? Eller hvordan fungerer dette med å by på Finn.no igjen?
Selgeren er sikkert en hyggelig fyr, selv om jeg nok ville formulert meg litt annerledes. Prisen avstår jeg fra å kommentere.
Vis vedlegg 423393
Ser dette hele tiden! «Selges hbo xxx. Kr» klokka eller andre ting har likevel vært til salgs i flere uker. Hagler det såpass med bud at selger velger å vente??Man må altså legge inn et seriøst bud over prisantydning for at budet ikke skal bli ignorert? Eller hvordan fungerer dette med å by på Finn.no igjen?
Selgeren er sikkert en hyggelig fyr, selv om jeg nok ville formulert meg litt annerledes. Prisen avstår jeg fra å kommentere.
Vis vedlegg 423393
Jeg er usikker på om jeg forstår deg : det er da veldig kurant med små diamanter og tritium plots på en vintage DJ 2 tone ?"Tritium lume" OG "diamantindekser" er jo en kuriositet…eller en inkurie.
Tenkte mer på viserne. Ser jeg var uklar der.Jeg er usikker på om jeg forstår deg : det er da veldig kurant med små diamanter og tritium plots på en vintage DJ 2 tone ?
Diamantviserne?Tenkte mer på viserne. Ser jeg var uklar der.
Du har helt rett. Dersom han hadde skrevet «høystbydende over…» hadde det jo for så vidt gitt mening. Slik han har valgt å ordlegge seg her, oppfatter jeg det som motstridende. Når man inviterer til seriøse bud, virker det for meg opplagt at man vil vurdere bud noe under prisantydning.Ser dette hele tiden! «Selges hbo xxx. Kr» klokka eller andre ting har likevel vært til salgs i flere uker. Hagler det såpass med bud at selger velger å vente??
Det er så useriøst fra en proff selger å snakke om spider cracking på en matt skive.Når man har gått amok med syl kalles det på dealerspråket " noe spider-cracking etter et langt liv".
Vis vedlegg 423461Vis vedlegg 423462