Damer og klokker - Diverse tanker

Har sikkert postet dette bildet før, men anyways. Mamma med Explorer på armen!
IMG_0902.jpg

hehe, bare ok et bilde fra tråden! ;)

Edit: men syntes nå hun var fin for det! :p

Litt mer anstendig da..
mD21x.jpg

haha, jeg elsker at Marius legger ut bilde av moren sin etter alle bikibildene.

Jeg som håpte at denne tråden kom til å gi meg litt tips om hva som skulle være min første klokke......

Panerai! Selvom samboeren min bruker en GMT II-c er det lite som er like sexy som et smekkert håndledd med en lekker Panerai.

Ser penere ut med Panerai en Audemars spør du meg. Rolex sub er jo heller ikke feil da.... Spesielt 16613....:eek:

Okey, da har jeg lest gjennom den andre tråden også.... Må man se sånn ut for å bruke en klokke av det kalibret?

Men, ja...jeg har nok vurdert både Panerai og Audemars....

Nei... Vi ser ikke ut som mannfolkene i klokkereklamene heller. Eller, Frodo gjør, vi andre er rimelig normal. ;)

Kanskje litt flaut at enhver diskusjon om klokker og damer skal ende opp med bikinibilder? Det hadde jo vært hyggelig om det ikke var fullt så åpenbart at TS i hovedsak er befolket av herrer (eller er vi bare gutter?). Så kanskje balansen kunne endre seg litt over tid. Føler nesten en trang til å be nena om unnskyldning for de puerile innslagene. Om vi klarer å vise våre egne herreklokker uten å ta av oss skjorta tror jeg sikkert vi klarer å vise fram noen mer smakfulle av bilder damer med pene klokker også ...

Kanskje litt flaut at enhver diskusjon om klokker og damer skal ende opp med bikinibilder? Det hadde jo vært hyggelig om det ikke var fullt så åpenbart at TS i hovedsak er befolket av herrer (eller er vi bare gutter?). Så kanskje balansen kunne endre seg litt over tid. Føler nesten en trang til å be nena om unnskyldning for de puerile innslagene. Om vi klarer å vise våre egne herreklokker uten å ta av oss skjorta tror jeg sikkert vi klarer å vise fram noen mer smakfulle bilder damer med pene klokker også ...

ja jeg kan si at dette ikke var intensjonen da jeg starta tråden. Slik som det utvikla seg, er jeg nesten flau for at jeg står som trådstarter.