har alle davva?

For min del er laber klokke-periode nå litt kombo av interne og eksterne faktorer.

Utenfor hodet mitt: prisgallopp, merker som "forlater perrongen min" bla bla, det trenger jeg ikke si mer om.

Internt i hodet mitt: har slått meg veldig til ro med de klokkene jeg eier, og har generelt vanskelig for å brenne for mange hobbyer samtidig. Akkurat nå er brettspill f.eks mye lenger frem i pannebrasken enn klokker. :)

For min del er laber klokke-periode nå litt kombo av interne og eksterne faktorer.

Utenfor hodet mitt: prisgallopp, merker som "forlater perrongen min" bla bla, det trenger jeg ikke si mer om.

Internt i hodet mitt: har slått meg veldig til ro med de klokkene jeg eier, og har generelt vanskelig for å brenne for mange hobbyer samtidig. Akkurat nå er brettspill f.eks mye lenger frem i pannebrasken enn klokker. :)
hva slags brettspill!🎲🎲

Ja, vintage ofte er veldig «good value», mens nye i butikk ofte ikke er det, unntak på begge deler sjølsagt. Poenget er at man kan velge sjøl med vintage, og det med risiko for franken kan man og regulere ved å innhente erfaring og kunnskap.

Et av utfordringene er vel at enkelte forhandlere er en del av problemet med franken og slikt . Uansett så er det for dei fleste veldig vanskelig å innhente informasjonen en trenger . Spesielt om det er litt spesielle klokker.

hva slags brettspill!🎲🎲

:geek: Nerd mode on for dette sidesporet: jeg liker generelt Ameritrash mer enn Eurogames, relativt få spillere, gjerne co-op, og setter pris på de spillene som ikke tar hundre år å spille gjennom et parti.

Favoritter ifjor: Arkham Horror The Card Game, Spirit Island, Arcs, Mistborn: The Deck Building Game, Undaunted: Normandy. Testet også Scythe nylig, den var heller ikke dum selv om det var mer Eurogame enn "sloss med mechs", haha!

Redigert: