Klokker til «hyggelige» priser

Impulskontroll lik 0 etter å ha lest eit innlegg i Gode kjøp tråden... Men Citizen altså. Heilt enormt med klokke for pengane IMO. Koster jo langt under ei oem reim frå andre produsenter. Her får du comfy integrert lenke, eit godt urverk,fresh skive, innsyn til verket på baksida... Løp og kjøp på Bjørklund sitt tilbud...

20251013_213629.jpg

20251014_082305.jpg
Denne snappa eg opp til 50% rabatt, reint impulskjøp. Synes i utgangspunktet ikkje den var spesielt kul eller pen, men det er ei klokke som virkelig har "vokst" i mine auger og er blitt min soleklare allrounder!
Det finnes mykje rimeligare klokker der ute, men vil ein ha ei klokke som virkelig er vellbygd og oser kvalitet, som virkelig tåler juling men er såpass subtil at den passer like fint til penskjorte på jobben - då skal ein vurdere Certina DS-2 🙂

Vis vedlegg 411893 Denne snappa eg opp til 50% rabatt, reint impulskjøp. Synes i utgangspunktet ikkje den var spesielt kul eller pen, men det er ei klokke som virkelig har "vokst" i mine auger og er blitt min soleklare allrounder!
Det finnes mykje rimeligare klokker der ute, men vil ein ha ei klokke som virkelig er vellbygd og oser kvalitet, som virkelig tåler juling men er såpass subtil at den passer like fint til penskjorte på jobben - då skal ein vurdere Certina DS-2 🙂
Veldig gøy å se litt andre skivefarger enn sort. Kul allrounder!

• Liker
Reaksjoner: sunnfjording
Må si jeg liker trenden med microbrand som tilbyr masse sær klokkeglede for en relativt hyggelig sum. Linker inn noen under her som gjør mye bra. Sikkert et ti talls andre som bør nevnes også.

Redigert:
Må si jeg liker trenden med microbrand som tilbyr masse sær klokkeglede for en relativt hyggelig sum. Linker inn noen under her som gjør mye bra. Sikkert et ti talls andre som bør nevnes også.

Likte veldig mye av det Kuoe viste frem!