tror ikke det kommer til å skje, ettersom de ønsker holde seg mer i retning klassiske vintage størrelser og proporsjoner - men det er jo ikke snakk om ekte smått som for 60-100 år siden. mulig jeg husker feil, men mener dykkeren får ø 40 mm (10 mm tykk, 200 m vanntett).Bare for å være han, skulle ønske de lagde litt større klokker.
jeg hadde ikke hatt betenkeligheter med det til mitt håndledd som er ca 20 cm omkrets; derimot får jeg spader av sekundskiver der den butte enden av time-/minuttviser eter seg innpå - da blir det tvert no-go for meg.Nei jeg tror ikke det kommer til å skje, jeg synes den første er veldig fin. Men våger ikke bestille 37mm usett.
nei. du gjør vel ikke det.Jeg skjønner ikke hva VPC med Selita innmat har å gjøre i en tråd som heter:
Haute horlogerie og independent watchmaking?
Jeg har nok misforstått tråden, trodde den dreide seg om «high-end» og «independent watchmaking» - og ikke «independent watchbranding» - my bad!nei. du gjør vel ikke det.
da har du vel også rettet tilsvarende politianklager mot s.u.f/sarpaneva; kurono tokyo; m.a.d. og en rekke andre brands som befinner seg under denne bolken.
yes, you are badJeg har nok misforstått tråden, trodde den dreide seg om «high-end» og «independent watchmaking» - og ikke «independent watchbranding» - my bad!![]()