Hvis du tør kan du snitte slik at du kan tre lissen gjennom for å holde på plass.Vis vedlegg 385610
Nye sko forrige uke, Paraboot Yosemite. Liker de, bortsett fra en ting: tunga sklir utover ettersom jeg går. Noen tips til å stoppe dette uten en tur til skomaker for å sy den fast.
Fine sko!Ikke er det engelsk, ikke er det bespoke, ei heller vonde fra start….
Derimot så er det «norsk», komfortabelt og høyt teknisk nivå: UBR Black Storm boot!
Som skapt for surt vestlandsvær
Vis vedlegg 385409
Gratulerer og lykke til! Dette er desidert de aller værste skoene å gå inn, som jeg har og har hatt! Men etter noen måneder med store plager, så blir de en favoritt å gå med, men da er de snart blitt klar for sålebytteNye Red Wing Moc Toe
Vis vedlegg 385670
Fine sko!
Hvordan opplever du kvaliteten? Og er de gode å gå i rett ut av boksen?
Høres bra ut!Jeg opplever kvaliteten som meget bra, slik som alt annet fra UBR.
Disse var på mine føtter gode rett ut ifra boksen ja.
Har vært på reis de siste par dagene og har bare her «gått» med dem i totalt 29 timer, inkludert to flyturer.
Ingen gnagsår, ingen ubehag
Høres bra ut!
Er dette typiske høst/vinter sko, eller en god allrounder hele året?
Er UBR noen gang på salg? Har sett veldig lite til dette![]()
Takk! Har allerede fått erfart et par runder med kraftige gnagsår, men det begynner å gå seg tilGratulerer og lykke til! Dette er desidert de aller værste skoene å gå inn, som jeg har og har hatt! Men etter noen måneder med store plager, så blir de en favoritt å gå med, men da er de snart blitt klar for sålebytte![]()