- Medlem
- 27. des. 2014
Fett nok.Supert insj @Dazed
Boksen min er mitt i en omkalfatring for øyeblikket så det er lite nytt å melde akkurat nå, med mindre det ringer et par ganger fra Bjerke i løpet av et par uker, da hiver jeg meg på. Inntil da så gleder jeg meg til å ta se på fra sidelinjen![]()
Jada, den skal være i ordenFett nok.
Bare nevner at boksen min har *krympet*
Får satse på at Bjerke ringer snarest, da.Kjøpshistosikken er jo på stell.
![]()
Det står jo respekt av å klare å ikke bare bytte for byttingens skyld hele tiden også.Bra initiativ, men boksen er uendret siden sist og jeg har heller ingen konkrete planer om endringer og da blir det litt suppe på spiker, så jeg står over denne gangen.
Takk for hyggelig omtale av samlingen min. Har dessverre ikke anledning og kapasitet til å presentere samling i denne omgang. Får ha det tilgode om det skulle blil anledning på et senere tidspunkt.En samling jeg gjerne skulle sett i sin helhet er samlingen til @jvj75. Gang på gang dukker det opp klokker som jeg selv liker. Uten tvil en person med god smak!
Challenge accepted?
Det er forståelig. Satser på at det blir en anledning om ikke alt for lengeTakk for hyggelig omtale av samlingen min. Har dessverre ikke anledning og kapasitet til å presentere samling i denne omgang. Får ha det tilgode om det skulle blil anledning på et senere tidspunkt.