UJU
Støttemedlem
Ingen som har meldt The WireHva skjer?!
Altfor traumatiserende å gjenoppleve alle de sinnsykt kule karakterene som dør gjennom sesongene.
Ingen som har meldt The WireHva skjer?!
Jepp! Dr.Strangelove er pri en!
Altså. Myyye bra her, men må ha litt mer tankeløs guttahumor når du sitter på den øde øya?!
Californication
Entourage
![]()
Du kan gjerne se på regnearket mitt, men den samler opp det jeg selv ønsker å samle/som matcher det jeg liker aller best, ikke nødvendigvis alt som nevnes i tråden her.Haha! Denne tråden er perfekt for meg. Tusen takk!! Jeg ser ser aldri filmer eller serier. Til nød et «tv-program»… Og jeg har alltid sagt at jeg har mye å glede meg til når jeg blir gammel og/eller mindre mobil. Kanskje jeg nå skal gjøre alvor av å spare opp en samling?? Er det mulig å få lesetilgang direkte til excelarket etterhvert slik st vi slipper å taste manuelt? Please…..?
Off topic: nå har jeg ikke sett filmen, men kan anbefale boka. Spinnville greier.Angående gode filmer om musikk, så er jo "The Dirt" på Netflix en film jeg har sett flere ganger. Underholdende og god. Etter sigende var det mer som egentlig skjedde...
Jeg gikk glipp av Mötley Crew i min ungdom, så greit å få det nå.
Sam Dunn laget en serie om utviklingen av tungrocken. Metal Evolusjon. Den ville være fint å ha med til en øde øy. Litt konstruktiv og akademisk hjerneføde må med.
8