Hva er den mest spesielle/avanserte/rareste klokken dere eier?

Medlem
31. juli 2024
Sted
Oslo
Heihei,

Jeg lurer på hva deres mest spesielle/avanserte/rareste klokken(e) dere eier?

Inkluder gjerne med bilder :) (eller, det er vel poenget med denne tråden :p)

Redigert:
Ikke rar, ikke avansert, men spesiell:
Eloksert aluminium, sveitsisk urverk, norsk design, aluminium og produksjon. Radium Instruments samarbeider med Kjetil Andre som skal lage slalåmski til norsk verdensmester med Stereo. Selv liker jeg å stå på ski. Liker ski-brandingen til klokka. Syns designet minner om Swix-termometeret som henger på 90 % av norske fjellhytter. Ikke mange av disse:
IMG_8754.jpeg
IMG_8753.jpeg

IMG_8755.jpeg

(Her på mine Stöckli, har ikke Stereo).

Eloksert aluminium, sveitsisk urverk, norsk design, aluminium og produksjon. Radium Instruments samarbeider med Kjetil Andre som skal lage slalåmski til norsk verdensmester med Stereo. Selv liker jeg å stå på ski. Liker ski-brandingen til klokka. Syns designet minner om Swix-termometeret som henger på 90 % av norske fjellhytter. Ikke mange av disse:
Vis vedlegg 376510Vis vedlegg 376511
Vis vedlegg 376512
Veldig kul klokke :)

• Liker
Reaksjoner: Genta
Vis vedlegg 376510Vis vedlegg 376511
Vis vedlegg 376512
jøss, aldri hørt om termometer fra swix - og jeg har “vokst opp” på norsk fjellhytte i over 50 år! dette må jeg gruble litt over :mrgreen:

• Liker
Reaksjoner: chrbir