Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Greit nok men hvem f.. forstår hva en dykkerkrans er uten å google det?

Kan m.a.o. ikke like uttrykk som krans e.l. når en mener bezel.

Breie stygge skinnreimer!
rmodstud1.jpg

Så en med dress og en slik en, ikkje bra!

Bezeler som ikke står i "riktig" posisjon. Og bezeler som ikke klikker nøyaktig inn på kl 12.

Og en helt ny en: Når dette skjer og man ikke har flere 22mm springbars. Hvor pleier dere å handle deres?

photofjv.jpg

Kan anbefale denne. God service og rask forsendelse. Husk å be om å få slått av tysk moms.

Vær obs på at enkelte klokker kan ha forskjellig hullstørrelse.

Jeg har to seiko 22 mm springbars du kan få. Om du vil ha de vet du hvor jeg bor :)

Krans? Nei det kan jeg ikke like :)

Oppdaterer min med:

Kombinere spesialstyrker og klokker. Eks: JLC og Navy Seals.

Synd, for de klokkene er superflotte, men det blir bare for latterlig.

Krans høres helt latterlig ut ja !

Enig at såkalte spesialstyrker og klokker er i overkant harry..

TT - Her har man tydeligvis gitt opp halveis i sparingen til gull klokke.

Liker ikke at han unge i fifth gear Tydligvis har fått med seg at de i top gear har fine klokker, så han har kjøpt en ælder som han strategisk bruker på høyre hånd for bedre flashing til kamera

Jøss.. jeg har glemt å legge til min liste. Klokkerelatert selvsagt...
Noen ting er nesten ikke verdt å repetere, som feks Breitling, Hublot, Corum, Graham.. Så jeg skal prøve å holde meg unna spesifikke brands.

Håper at noen av disse er kontroversielle :p

Jeg kan ikke like:

- "Swiss Made" av et ikke-sveitsisk brand.
- Gold plated steel.
- 45mm+ på tynne straps.
- Dato-bobla på Rolex.
- Jubilee lenke
- Gummireim på klokker som aldri skal brukes i vann.
- Ovale, elliptiske, uregelmessige ur.
- Folk som låser seg til et klokkemerke. Er for mange gode ur der ute til å være eksklusiv til et brand.
- Folk som tror de er kule fordi de har den rette klokka. Var et helt latterlig bilde i siste Watch Time av tre karer som fleksa med Panerai klokkene sine. Jeg datt i bakken av latter.

- Folk som tror de er kule fordi de har den rette klokka. Var et helt latterlig bilde i siste Watch Time av tre karer som fleksa med Panerai klokkene sine. Jeg datt i bakken av latter.

Den spalten på slutten i Watch Time er jo klokkehumor på sitt beste...folk som uironisk poserer i hawaiiskjorte eller bar overkropp med en eller annen klokke casually flashet på armen. Helt ute og kjøre spør du meg.

Et merke som burde bli nevnt i denne tråden: Roger Dubois. Makan..

Den spalten på slutten i Watch Time er jo klokkehumor på sitt beste...folk som uironisk poserer i hawaiiskjorte eller bar overkropp med en eller annen klokke casually flashet på armen. Helt ute og kjøre spør du meg.

Et merke som burde bli nevnt i denne tråden: Roger Dubois. Makan..

Kan vi ikke starte med TS internhumor på den siste siden der i Watch Time? Den som klarer å få det mest selvironiske bildet på trykk vinner en Vostok "Scuba Dude"? ;) Var faktisk 3 folk fra Drammen på trykk der for noen nr. siden.