Klokkespotting

Diger gullklokke på han ene Madcon typen på Ylvis. Så ut som en AP eller Hublot.
 
Det var vel ikke bling nok. Får tipse om Ice DSSD så kanskje han går tilbake til Rolex.
 
Spottet en AP ROO på en unggutt i Bogstadveien i dag. Klarte ikke helt å se hvilke modell det var eller om den var ekte ;)
 
Spottet en godt brukt Omega Seamaster på en av selgerne hos Bavaria Oslo, pluss en Omega PO på en av selgerne hos Møllerbil Skøyen.
 
Hva er det kameraten fra Russland har på armen her?

2011-10-08T163418Z_01_KRA07_RTRIDSP_3_RUSSIA-MEDVEDEV-PARTY.jpg
 
Flere enn meg som så UFC 136? Charles Barkley satt i publikum og hadde på seg en stor klokke med oransj subdial klokka 6. Glycine MKU 48?
 
Fake Breitling for Bentley på en ung kar som jobbet i en Barclays filial her i England. Glad for at det ikke var han som hjalp meg med å åpne konto der..
 
Flere enn meg som så UFC 136? Charles Barkley satt i publikum og hadde på seg en stor klokke med oransj subdial klokka 6. Glycine MKU 48?

Jeg så Barkley, men var nok litt mer opptatt av å dette av stolen av latter etter å ha hørt Chael Sonnen sitt post fight intervju.
 
Jeg så Barkley, men var nok litt mer opptatt av å dette av stolen av latter etter å ha hørt Chael Sonnen sitt post fight intervju.

Hahaha, ja, det var ganske lættis. La bare merke til det fordi jeg kom i klokkemodus av å se gullet som blinga på armen til Anderson Silva.
 
Kan ikkje sjå den modellen på Glycine sine heimesider, men likna veldig. Lurar på om Silva har ein heilgull speedmaster??

btw, Silva > Sonnen i rematchen.
 
Og ja, Silva kommer til å knuse Sonnen.
Tror nok og det er tilfellet. Han var sjuk sist gang de sloss, og Sonnen var på bol. Men.. Chael så ekstremt sterk ut nå i helga. Det var en imponerende win, selv om Stann er ubrukelig på bakken.

Kan studere det litt nærmere å se hva Silva virkelig hadde på armen. Helgull Speedmaster er spesielt da. Personlig ville jeg brukt knock out bonuser på andre klokker.
 
Pepsi GMT-Master på det som tydeligvis er en venstrehendt kaptein i den nye TV-serien "Pan Am" ;) Første episode skal være fra 1963. Eksisterte GMT-Master da?

panam.jpg